عصر امروز؛

مراسم بزرگداشت شهید سید عارف حسین الحسینی برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید سید عارف حسین الحسینی رهبر شیعیان پاکستان عصر امروز در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ - 09August 2018

مراسم بزرگداشت شهید سید عارف حسین الحسینی برگزار شدبه گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، مراسم بزرگداشت شهید سید عارف حسین الحسینی رهبر شیعیان پاکستان و نماینده امام خمینی (ره) در این کشور عصر امروز با حضور جمعی از شخصیت های برجسته جهان اسلام و شهروندان پاکستانی مقیم ایران در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام سید ظهیر نقوی عالم پاکستانی با اشاره به شخصیت منحصر به فرد شهید سید عارف حسین الحسینی اظهار داشت: شهید بزرگوار سید عارف نعمتی بود که خداوند متعال این نعمت گرانبها را زود از ما گرفت؛ سید عارف حسین تنها ۳۷ سالش بود که از بین ما کوچ کرد و الهی شد.

وی افزود: این شهید والامقام چنان شخصیتی داشت که مثل مغناطیس ملت را به سمت خود جذب می کرد، ایشان در دل ملت پاکستان اعم از شیعه و سنی نفوذ کرده بود. سید عارف تنها متعلق به پاکستان نبود، بلکه متعلق به همه جهان اسلام بود.

حجت الاسلام سید ظهیر نقوی ادامه داد: دشمن تصور می کرد فقط یک سید عارف حسین الحسینی در پاکستان وجود دارد که با ترور کردنش تمام می شود؛ ولی اشتباه فکر می کرد، چرا که نه تنها با ترور کردن سید عارف، سید عارف ها در پاکستان تمام نشد، بلکه هزاران سید عارف ها در پاکستان ظهور کرد.

وی گفت: هرچند سید عارف حسین حسینی از پیش ما رفت، اما افکارش سالهاست در بین ما ماندگار است و از خداوند متعال می خواهیم تا ظهور امام زمان عج افکار ایشان را در بین ما زنده نگه دارد.
در این مراسم که به همت کنگره جهانی بزرگداشت سرداران شهید مقاومت برگزار شد، از خانواده شهید علامه عارف حسین الحسینی تجلیل شد.

انتهای پیام/۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها