سردار فضلی:

حماسه دیروز رزمندگان اسلام امروز در دفاع از حرم تجلی یافته است

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، فرماندهان با الهام از اوامر ولی فقیه و فرماندهی معظم کل قوا آمادگی خود را برای اجرای عملیات‌های بزرگ اعلام می‌کردند، گفت: حماسه دیروز رزمندگان اسلام امروز در دفاع از حرم تجلی یافته است.
کد خبر: ۳۰۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ - 10August 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت مدافع حرم، شهید «ابراهیم رشید» عصر پنجشنبه با حضور سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در مسجد چهارده معصوم (ع) روستای صرم قم برگزار شد.

مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید «ابراهیم رشید» در قم برگزار شد

سردار فضلی طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس فرماندهان با الهام از اوامر ولی فقیه و فرماندهی معظم کل قوا با شجاعت تمام آمادگی خود را برای اجرای عملیات‌های بزرگی همچون کربلای پنج اعلام می‌کردند و همین موضوع باعث پیشرفت‌های بی شماری برای رزمندگان اسلام می‌شد.

مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید «ابراهیم رشید» در قم برگزار شد

وی افزود: حماسه دیروز رزمندگان اسلام امروز در دفاع از حرم تجلی یافته است و شهید ابراهیم رشید، مصداق بارز حامی ولایت بود که با نحوه شهادتش مانند حضرت زهرا (س) به ما درس ولایتمداری وحمایت از، ولی زمان را یادآوری کرد.

جانشین سابق سازمان بسیج مستضعین در ادامه این مراسم بر بالین پدر بیمار شهید رشید حاضر شد و برای بهبودی وی دعا کرد.

سردار فضلی همچنین با حضور در گلزار شهدای قم نسبت به مقام شامخ شهدا بخصوص شهید رشید ادای احترام کرد.

مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید «ابراهیم رشید» در قم برگزار شد

در این مراسم که با مرثیه سرایی سید علی حسینی نژاد و تجلیل از تعدادی از خادمان شهدا همراه بود، فرماندار قم، فرمانده لشکر ۱۷ عملیاتی امام علی ابن ابی طالب (ع)، فرمانده تیپ ۲۰ رمضان نیروی زمینی سپاه و نمایندگانی از استانداری، شهرداری، بنیاد شهید و تعدادی از فرماندهان نیرو‌های مسلح حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها