رحیم آبادی خبر داد؛

راهیابی دو اثر هنری از خراسان جنوبی به بخش مسابقه دومین جشنواره ملی فانوس

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: آثار دو هنرمند خراسان جنوبی به دومین جشنواره ملی فانوس راه یافت.
کد خبر: ۳۰۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ - 10August 2018

«مهدی رحیم آبادی» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بیرجند اظهار داشت: این دو اثر در بخش موسیقی و سرود است که در بخش سرود، سرود «سپاه محمد رسول الله» اثر «مجید نصری» و در بخش آلبوم موسیقی نیز، آلبوم موسیقی «خاطرات» اثر «احمد رضا شهدادی» به بخش مسابقه جشنواره ملی فانوس راه یافت.

وی اضافه کرد: در بخش موسیقی و سرود جشنواره ملی فانوس، 56 موسیقی باکلام، 2 موسیقی بی کلام، 10 مدیحه سرایی و تواشیح، 9 آلبوم موسیقی و 23 سرود از هنرمندان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که دو اثر از استان خراسان جنوبی نیز جزء منتخبان این آثار ارسالی است.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه از خراسان جنوبی 28 اثر در حوزه های مختلف از جمله هنرهای تجسمی، نمایشی، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و تلویزیونی و مستند برای بررسی داوران به دبیرخانه جشنواره ملی فانوس ارسال شده است، بیان داشت: پیش بینی می شود که در سایر رشته های هنری نیز از خراسان جنوبی، اثر برگزیده برای راهیابی به جشنواره ملی فانوس داشته باشیم.

دومین جشنواره ملی فانوس به همت سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و باهدف ارتقاء سطح آثار تولیدی و رشد و شکوفایی استعدادهای استان ها در خصوص حفظ آثار و نشر ارزش‌های 8 سال دفاع مقدس و همچنین ایجاد انگیزه و حمایت از هنرمندان و فرهیختگان حوزه های هنری استانها، شهریور امسال در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار