مدیر مرکز علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

امروز کشور به ۲۰ میلیون خبرنگار نیاز دارد

«جواد عقیلی پور» گفت: اگر آن زمان به ۲۰ میلیون تفنگدار نیاز داشتیم، امروز می‌توان گفت که به ۲۰ میلیون خبرنگار نیاز داریم تا ماهیت مسائل روز را تشریح و حقایق را بیان کنند تا تمام نقشه‌های دشمن برملا شود.
کد خبر: ۳۰۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ - 10August 2018

امروز کشور به 20 میلیون خبرنگار نیاز داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «جواد عقیلی پور» رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان و مدیر مرکز علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: اگر به دوران دفاع مقدس بنگریم در آن دوران که جنگ جنگ نظامی بود کشور ما نیاز به حضور آحاد مردم برای دفاع از انقلاب و اسلام داشت.

وی افزود: اما امروز با توجه به فرمایشات رهبری جنگ امروز جنگ نرم است و بیشترین تاثیر را روی افراد می گذارد.

مدیر مرکز علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ما امروز نیاز داریم که افسرانی در جبهه جنگ نرم فعالیت کنند، گفت: نقش خبرنگاران در توطئه نقشه های دشمن بسیار مهم و ملموس است.

عقیلی پور متذکر شد: اگر آن زمان به 20 میلیون تفنگدار نیاز داشتیم ولی امروز می توان گفت به 20 میلیون خبرنگار نیاز داریم تا ماهیت مسائل روز را تشریح و حقایق را بیان کنند تا تمام نقشه های دشمن برملا شود.

وی با اشاره به نقش خبرگزاری دفاع مقدس در فضای رسانه‌ای کشور، عنوان کرد: خبرگزاری دفاع مقدس به عنوان یک خبرگزاری تخصصی در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت می تواند نقش به سزایی در نشر ارزش های دفاع مقدس و آشنایی قشر جوان با فداکاری های رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس داشته باشد.

«مهدی رحیم آبادی» سرپرست خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: این خبرگزاری آمادگی دارد تا اخبار و گزارشات مربوط به فعالیت های سازمان بسیج دانش آموزی استان و مرکز علمی پژوهشی سپاه را منتشر کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها