جاسمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست/ وزارت امور خارجه آب پاکی را بر دستان ترامپ بریزد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه منظور آمریکایی‌ها از مذاکره وارد شدن به موضوع موشکی ایران است، گفت: دستگاه دیپلماسی پاسخی کوبنده و قاطع به دولتمردان آمریکایی بدهد.
کد خبر: ۳۰۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ - 10August 2018

مذاکره موشکی با ایران آرزوی ترامپ/ وزارت خارجه آب پاکی را به دستان ترامپ بریزد«سید قاسم جاسمی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان اینکه مذاکرات با آمریکایی‌ها از ابتدا اشتباه بود، اظهار داشت: گفت‌وگو و تبادل نظر با کشوری که از ریشه با ما سر ناسازگاری و دشمنی دارد، هیچ توجیه عقلانی ندارد.

این نماینده خانه ملت با اشاره به توافق برجام افزود: ما با آمریکایی‌ها در قالب توافق برجام مذاکره کردیم و به دنیا نشان دادیم که منزوی و گوشه گیر نیستیم و به تمام تعهدات‌مان بند به بند عمل کردیم؛ اما آیا از مذاکرات با آمریکا و اروپایی‌ها چیزی عاید کشور ما شد؟

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها اقتصاد ما را مورد هدف قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: بزرگ‌ترین خواسته و حتی آرزوی ترامپ این است که با جمهوری اسلامی بر سر توان موشکی وارد مذاکره بشود تا بتواند در این زمینه برای ما محدودیت ایجاد کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه توان دفاعی و موشکی ما خط قرمز جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی باید باید این نکته را که ما با هیچ کشوری هیچ مذاکره‌ای بر سر توان موشکی نمی‌کنیم، برای آمریکا و اتحادیه اروپا شفاف سازی کند.

وی گفت: هدف آمریکایی‌ها از مذاکرات ایجاد محدودیت‌هایی در عرصه‌های مختلف برای کشور‌هایی است که با سرعت رو به موفقیت پیش می‌روند و تعلیق فعالیت‌های هسته‌ای ما در قالب توافق برجام نیز بر مبنای همین هدف آمریکایی‌ها رخ داد.

انتهای پیام/ ۱۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار