نماینده ولی فقیه در خوزستان:

فساد اقتصادی از فساد سیاسی بدتر است/ با محتکران و متخلفان برخورد شود

آیت‌الله جزایری گفت: از مسئولان درخواست می‌کنیم با کسانی که در تهران دست به احتکار زدند و نیز دلار‌های دولتی را خریدند، برخورد کنند؛ چون فساد اقتصادی از فساد سیاسی بدتر است.
کد خبر: ۳۰۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ - 10August 2018

فساد اقتصادی از فساد سیاسی بدتر استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، آیت‌الله «سید محمدعلی موسوی جزایری» نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با بیان اینکه فساد اقتصادی از فساد سیاسی بدتر است، اظهار داشت: از مسئولان درخواست می کنیم با کسانی که در تهران دست به احتکار زدند و نیز دلارهای دولتی را خریدند، برخورد کنند و نگذارند عده‌ای برای منافع خودشان به قشر ضعیف جامعه فشار اقتصادی وارد کنند.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به سالروز پیوند ازدواج امام علی (ع) و فاطمه زهرا (س) گفت: ازدواج آسمانی این دو، در روز اول ذی الحجه در مدینه بوده که آن را گرامی می داریم.

آیت الله جزایری افزود: از جوانان می خواهیم در ازدواج به امام علی (ع) و فاطمه (س) اقتدا کنند و از فقر نترسند؛ چرا که براساس آیات قرآن خداوند رزقتان را می رساند.

وی در ادامه گفت: برخی برای کار به من مراجعه می کنند؛ اما فرزندان من هم کارشان آخوندی است. همین الان اگر بخواهم کاری برای فرزندانم پیدا کنم، نمی توانم.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: جوانان ما باید حرفه ای را فرا بگیرند و به دنبال کار آزاد بروند؛ نباید ازدواج را به خاطر نداشتن کار معلق بگذارند.

آیت الله جزایری همچنین با اشاره به 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک گفت: صنایع کوچک از صنایع بزرگ مهمتر هستند؛ چرا که مربوط به مردم عادی هستند و اکثریت صنایع را به خود اختصاص می‌دهند و تعدادشان بالاست؛ لذا برای دولت و مسئولان باید مهم باشد و به آن اهمیت داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها