اعزام زائران مدینه اول حج ۹۷ امروز به پایان می‌رسد

اعزام زائران مدینه اول حج ۹۷ از ۲۷ تیرماه آغاز شد و امروز (۱۹ مرداد) آخرین پرواز‌های این کاروان‌ها صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۳۰۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ - 10August 2018

اعزام زائران مدینه اول حج ۹۷ امروز به پایان می‌رسدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، امسال ۸۵ هزار و ۲۰۰ زائر ایرانی از ۱۹ ایستگاه پروازی کشورمان به حج ۹۷ مشرف می‌شوند که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها نیمی از پرواز‌ها توسط ایران‌ایر و نیمی دیگر توسط هواپیمایی سعودی صورت می‌گیرد.

اعزام زائران ایرانی خانه خدا از ۲۷ تیرماه آغاز شده است که امروز ۱۹ مردادماه آخرین پرواز‌های کاروان‌های مدینه اول صورت می‌گیرد.

پرواز‌های زائران مدینه بعد نیز از هشتم مردادماه آغاز شده و تا ۲۴ مرداد ادامه دارد، به طوری که تمامی زائران کشورمان تا این روز عازم سرزمین وحی خواهند شد.

زائران مدینه اول در فرودگاه مدینه به سمت هتل‌های محل اسکان رفته و پس از شش روز اقامت و زیارت مسجد النبی (ص) و قبرستان بقیع، در مسجد شجره مُحرم می‌شوند و سپس به مکه مکرمه مشرف خواهند شد؛ در حالی که زائران مدینه دوم در فرودگاه جده وارد عربستان شده و پس از احرام بستن در جُحفه به مکه مکرمه مشرف خواهند شد.

امسال با توجه به گرمای هوا زائران مدینه بعد به جای تشرف به مکه مکرمه با اتوبوس‌های سر باز پس از اقامت چندساعته بعد از غروب آفتاب به وسیله اتوبوس‌های کولردار و مسقف به مکه مشرف خواهند شد.

انتهای پیام/ ۷۱۱

نظر شما
پربیننده ها