تشییع یک شهید مدافع حرم دهه هفتادی لشکر فاطمیون

پیکر مطهر شهید امید کریمی از شهدای افغانستانی مدافع حرم امروز تشییع می‌شود.
کد خبر: ۳۰۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ - 10August 2018

تشییع یک شهید مدافع حرم دهه هفتادی لشکر فاطمیونبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سرهنگ «مجید درویشی» فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت از تشییع شهید مدافع حرم در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: شهدا مایه خیر و برکت جمهوری اسلامی ایران هستند؛ هر زمان پیکر شهیدی می‌آید، برای ملت شریف ایران تداعی کننده عزت و افتخار جمهوری اسلامی است؛ انقلابی که امروز از عمر با برکتش ۴۰ سال می‌گذرد.

درویشی افزود: شهید «امید کریمی» در سن ۲۱ سالگی و در حالی‌که پنجمین اعزام خود را به سوریه تجربه می‌کرد در منطقه دیرالزور در سوم تیرماه سال جاری به دست تکفیری‌های ملعون به مقام شهادت نائل شد. امروز پیکر مطهر این شهید والامقام در مقابل چشمان مردم، والدین و برادر و خواهرانش در مزارستان ده امام، آرام خواهد گرفت.

وی بیان کرد: امروز عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون و مدیون فداکاری و رشادت شهداست؛ شهدایی که انقلاب اسلامی را به عنوان یادگار امام راحل آن‌قدر ارزشمند می‌دانند که اگر امروز برای حفظ این نظام اسلامی همه‌ی جان‌مان را بدهیم بازهم کم است.

درویشی بیان کرد: از معجزات انقلاب اسلامی امروز در جهان، نفوذ آن به سراسر دنیاست؛ امروز بعد از ۴۰ سال عمر پربرکت جمهوری اسلامی شاهد ارسال پیام انقلاب به سراسر جهان هستیم؛ یکی از نشانه‌های مخابره این پیام، الگو گرفتن کشور‌های منطقه از انقلاب مثل عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان است که تشکیل محور مقاومت در منطقه از نمونه‌های بارز این تاسی می‌باشد.

فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت تصریح کرد: امروز حرکت محور مقاومت آن‌قدر سریع بوده که خار چشم دشمنان به‌ویژه آمریکای جنایت‌کار و استکبار جهانی است؛ قدرت محور مقاومت، امروز نفوذ جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان می‌کشد و اساسا مزیت نسبی انقلاب اسلامی حضور فعال و موثر در مناسبات منطقه‌ای است.

وی بیان کرد: آن‌چه امروز ما شاهد آن به عنوان تشییع پیکر مطهر شهید امید کریمی از شهدای محور مقاومت در شهرستان پاکدشت هستیم، نقش ولایت است و حضور جانانه مردم در این مراسم نشان از قدردانی ملت از خون شهدا و ایثارگری‌های ایشان است.

وی گفت: هرچند که مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی دارند و با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، اما حاضر نیستند ذره‌ای بر سر خون شهدا کوتاه بیایند و بر سر اقتدار جمهوری اسلامی با احدی معامله کنند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار