همسر شهید روحانی «محمد شیخ‌شعاعی» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

عمل به وصیت‌نامه شهدا مشکلات را آسان می‌کند

همسر شهید روحانی «محمد شیخ‌شعاعی» گفت: اگر ما وصیت‌نامه و سیره زندگی شهدا را مطالعه کنیم و آن را در زندگی به کار بندیم، تحمل بسیاری از مشکلات برای ما آسان می‌شود.
کد خبر: ۳۰۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵ - 10August 2018

عمل به وصیت نامه شهدا، مشکلات را آسان می‌کند«نرگس عامری» همسر شهید روحانی «محمد شیخ‌شعاعی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در کرمان اظهار داشت: محمد شیخ‌شعاعی به حضرت امام (ره) بسیار علاقمند بود و وی را می‌توان سرباز واقعی ولایت نامید.

وی ادامه داد: امروز دشمن زندگی مردم در بُعد اقتصادی را مورد هدف قرار داده و طراحی‌هایی در این مسیر انجام داده، اما مردم شهیدپرور ما با ایستادگی در برابر این مشکلات مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان خواهند شد.

همسر شهید شیخ شعاعی تصریح کرد: مردم کشور ما هوشیار هستند و در سخت‌ترین شرایط پای دین، نظام و رهبرشان ایستاده‌اند و گوش به فرمان ولایت می‌باشند و نقشه‌هایی که دشمن برای تفرقه و اختلاف برای مردم این کشور کشیده باشند را نقش بر آب می کنند.

نرگس عامری با اشاره به اینکه مردم قدردان این انقلاب که خون هزاران شهید برای آن ریخته شده هستند، افزود: اگر ما وصیت نامه و سیره زندگی شهدا را مطالعه کنیم و آن را در زندگی به کار بندیم، تحمل بسیاری از مشکلات برای ما آسان می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید شیخ شعاعی از جمله کسانی است که بسیار ساده زندگی می کرد، افزود: چند روز قبل از رفتن به جبهه گفت خوش به حال کسانی که در راه دینشان شهید و بعد از شهادت مفقود می شوند و شما هم برای من دعا کنید که بعد از شهادت مفقود شوم تا در محضر حضرت زهرا (س) که در این جهان هستی قبرشان گمنام است و شما که بر من صبوری  می‌کنید در پیشگاه ایشان روسفید باشید.

شایان ذکر است، شهید حجت‌الاسلام «محمد شیخ‌شعاعی» در 16 دی‌ماه 1334 در کرمان متولد و در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید. پیکر پاک این شهید والا مقام از گروه غواصان شهید در سال 1394 به عنوان روحانی شهید احراز هویت و پس از 29 سال گمنامی به آغوش خانواده بازگشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار