مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر:

رسیدگی به امورات خانواده‌های شاهد و ایثارگر وظیفه‌ای همگانی است

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» با تأکید بر تسریع در رفع مشکلات جامعه شاهد و ایثارگر، گفت: رسیدگی به امورات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، یک وظیفه عمومی و همگانی است که باید مورد توجه همه دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.
کد خبر: ۳۰۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ - 11August 2018

نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان دیلم برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان «دیلم»، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب رشد روحی و معنوی و حل بسیاری از مشکلات در جامعه می‌شود.

وی افزود: حیات بشری همواره حاصل فداکاری افرادی است که از تمام هستی خود گذشتند تا حیات جامعه را تضمین کنند و اوج این ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها را می‌توان در شهادت خلاصه کرد.

وی ضمن تأکید بر تسریع در رفع مشکلات جامعه شاهد و ایثارگر، اضافه کرد: رسیدگی به امورات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، یک وظیفه عمومی و همگانی است که باید مورد توجه همه دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

تشکری خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمتر از شهادت نیست و بهترین روش برای اشاعه این فرهنگ در جامعه، گسترش آن در میان نسل نوجوان و جوان است.

در ادامه این نشست، «عبدالامیر قاسمی» فرماندار «دیلم» نیز ضمن تأکید بر تسریع در رفع مشکلات جامعه شاهد و ایثارگر، اظهار داشت: رسیدگی به امورات خانواده معظم شاهد و ایثارگر یک وظیفه عمومی و همگانی است که باید مورد توجه همه دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: برای حفظ و توسعه این فرهنگ و انتقال به نسل آینده، باید به‌صورت علمی عمل شود و برای بهره‌مندی نسل‌های آینده که نیازمند دریافت این فرهنگ هستند، باید برنامه‌ریزی منسجم انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار