علیرضابیگی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

القای یأس و ناامیدی در جامعه مهم‌ترین دستورکار ترامپ است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تضعیف کردن باور و اعتقاد مردم نسبت به آرمان‌های انقلاب و ایجاد روحیه یأس و ناامیدی در جامعه از بارزترین اهداف آمریکاست.
کد خبر: ۳۰۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ - 11August 2018

القای یاس و ناامیدی در جامعه مهمترین دستورکار ترامپ است«احمد علیرضابیگی» عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور و نماینده مردم شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان اینکه کاهش مشکلات اقتصادی کشور غیرممکن نیست، اظهار داشت: عمده معضلات معیشتی مردم که این‌ روز‌ها بیش از هر زمان دیگری با آن دست به گریبان هستیم به خاطر ضعف مدیریتی و ناکارآمدی برخی از مسئولان است که با بی‌توجهی نسبت به امورات مردم، صرفاً برای رفاه حال خود تلاش می‌کنند.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در ادامه با توجه به اینکه مردم به اصل نظام و انقلاب اسلامی پایبند هستند، افزود: آن‌چه که مردم را از شرایط کنونی کشور ناراضی و دلگیر کرده، عملکرد ناصحیح برخی از مسؤولان است که خود را مدعی خدمت‌رسانی به ملت می‌دانند.

نماینده مردم شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: در شرایطی که دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی ما برای ضربه زدن به کشور ما از طریق تضعیف باور و اعتقاد مردم نسبت به ظهور انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، نباید با کوتاهی از پیگیری مطالبات به حق مردم، میدان را برای تحقق اهداف آمریکایی‌ها فراهم کنیم.

وی گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را بر این باور القا کنند که مسبب تمام مشکلات‌شان انقلاب است؛ لذا مهمترین عامل خنثی سازی تمام توطئه‌های رئیس جمهور این کشور، همت و عزم جدی مسؤولان برای مرتفع کردن دغدغه و از بین بردن نارضایتی مردم است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها