سردار رحیمی:

تعداد زیادی از اتوبوس‌های شرکت واحد فاقد معاینه فنی هستند

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: تعداد زیادی از اتوبوس‌های شرکت واحد فاقد معاینه فنی‌ هستند و اگر طبق روال قانونی با آن‌ها برخورد شود، تعداد زیادی از آن‌ها متوقف خواهند شد.
کد خبر: ۳۰۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ - 11August 2018

بخش زیادی از اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی فاقد معاینه فنی هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی پایتخت در نشست با اصحاب رسانه در خصوص معاینه فنی خودرو‌های پلیس اظهار داشت: خودرو‌های پلیس هم معاینه فنی می‌شوند، البته باید گفت که خودرو‌های پلیس کمترین ایراد خودرویی را دارند و طبق روال و فرآیندی که برای سایر خودرو‌ها سپری می‌شود، خودرو‌های پلیس نیز معاینه فنی می‌شوند.

وی در خصوص معاینه فنی اتوبوس‌های شرکت واحد گفت: تعداد زیادی از این اتوبوس‌ها فاقد معاینه فنی هستند و اگر بخواهیم طبق روال قانونی با آن‌ها برخورد کنیم باید تعداد زیادی از آن‌ها متوقف شوند؛ با توجه به اینکه اتوبوس‌ها نقش مهمی در جابجایی شهروندان و خدمت‌رسانی به آن‌ها دارند، پلیس همواره ملاحظاتی را داشته است.

فرمانده انتظامی پایتخت افزود: بخشی از آلودگی هوا ناشی از اتوبوس‌هایی است که فاقد معاینه فنی‌اند، چرا که تردد آن‌ها زیاد است؛ انتظار داریم که شرکت اتوبوسرانی با پلیس همکاری بیشتری داشته باشد.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت اعلام کرد: ما برای شش ماهه دوم سال معاینه فنی کل خودرو‌ها را در دستورکار داریم؛ بنابراین لازم است که تمام خودرو‌ها از جمله اتوبوس‌های شرکت واحد نیز برای دریافت معاینه فنی اقدام کنند.

سردار رحیمی در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه بعضی اتوبوس‌ها در داخل ایستگاه روشن می‌مانند، خاطرنشان کرد: برای پلیس تفاوتی ندارد که اتوبوس درحال حرکت بوده یا در حال توقف روشن باشد؛ داشتن معاینه فنی از سوی آن‌ها ضروری است.

سردار رحیمی در خصوص پلاک اتوبوس‌ها گفت: در دو حوزه پلاک و معاینه فنی، مذاکراتی با اتوبوسرانی انجام شده و امیدواریم هر چه زودتر مشکلات موجود در این حیطه برطرف شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار