فراخوان هم‌اندیشی هنر و رسانه‌های دیجیتال تمدید شد

معاونت فرهنگی و هنری فرهنگستان هنر، مهلت ارسال مقاله به هم‌اندیشی «هنر و رسانه‌های دیجیتال» را تمدید کرد.
کد خبر: ۳۰۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ - 11August 2018

فراخوان هم‌اندیشی هنر و رسانه‌های دیجیتال تمدید شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، معاونت فرهنگی و هنری فرهنگستان هنر، مهلت ارسال چکیده و اصل مقالات هم‌اندیشی «هنر و رسانه‌های دیجیتال» را تا 30 مهر تمدید کرد.

بنابراین گزارش، نشست هم‌اندیشی هنر و رسانه‌های دیجیتال در سه محور اصلی برگزار می‌شود که «هنر رسانه‌ای دیجیتال و رویکرد‌های میان رشته‌ای» به عنوان نخستین محور اصلی این هم‌اندیشی، دارای محور‌های فرعی چون؛ زیبایی‌شناسی دیجیتال، همگرایی فنی _ زیباشناختی، خلاقیت و نورآوری، رویکرد‌های فرهنگی و اجتماعی، تبادل اطلاعات و تمرکز هنرورزانه و... است.

دومین محور این هم‌اندیشی «هنر رسانه‌ای دیجیتال و فرایند‌های تولید و نمایش» است که موزه‌ها و گالری‌های دیجیتال، جمع‌آوری، بایگانی، نسخه برداری، حقوق پدیدآورندگان و... محور‌های فرعی آن محسوب می‌شوند.

«هنررسانه‌ای دیجیتال در ایران» سومین محور اصلی این هم‌اندیشی است که به بررسی و معرفی و تحلیل تجربه‌ها در هنر رسانه‌ای دیجیتال می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان مهر سال جاری خلاصه مقالات خود را به رایانامه DeputyArt@honar.ac.ir ارسال کنند. مهلت ارسال اصل مقالات نیز تا 30 آبان ماه 1397 خواهد بود.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها