3 شهید و 300 زخمی در راهپیمایی بازگشت/ راهپیمایی جمعه «انقلابیون به خاطر قدس و الاقصی» برگزار می‌شود

منابع فلسطینی با اشاره به شهادت 3 نفر از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی بازگشت و زخمی شدن 300 نفر دیگر، راهپیمایی هفته آینده را جمعه انقلابیون به خاطر قدس و مسجدالاقصی نامیدند.
کد خبر: ۳۰۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ - 11August 2018

۳ شهید و ۳۰۰ زخمی در راهپیمایی بازگشت/ راهپیمایی جمعه «انقلابیون به خاطر قدس و الاقصی» برگزار می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، وزارت بهداشت فلسطین امروز (شنبه 20 مردادماه) از شهادت یک شهروند فلسطینی به نام احمد جمال سلیمان ابوالولی 31 ساله بر اثر شدت جراحات وارده در جریان راهپیمایی بازگشت در روز گذشته در شرق رفح خبر داد.

این شهروند فلسطینی روز گذشته در راهپیمایی بازگشت شرکت کرده بود که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود.

با شهادت ابوالولی، آمار شهدای روز گذشته به سه نفر از جمله یک امدادگر به نام عبدالله القططی رسید، آمار مجروحان هم 300 نفر اعلام شده است.

از سوی دیگر هیأت عالی ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره ملت فلسطین در غزه، نام راهپیمایی هفته آینده را جمعه انقلابیون به خاطر قدس و الاقصی نامید و از مشارکت مردم در راهپیمایی روز گذشته با عنوان جمعه آزادی و زندگی برای غزه تقدیر کرد.

راهپیمایی هفته آینده همزمان با سالروز اقدام اشغالگران در آتش زدن مسجدالاقصی در سال 1969 با هدف تاکید بر حمایت از ایستادگی قدس اشغالی و مقدسات اسلامی و مسیحی آن و مخالفت با اقدامات تجاوزکارانه اشغالگران در قدس و مسجدالاقصی و مسجد الابراهیمی الخلیل برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر جنبش حماس آتش‌بس در سایه ادامه محاصره ظالمانه نوار غزه را بیهوده دانست.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار