«دارابی»:

شناساندن انقلاب به نسل های بعدی، رمز موفقیت کشور است

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در تبریز گفت: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و رمز موفقیت کشور، شناساندن انقلاب به نسل های آینده است.
کد خبر: ۳۰۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ - 11August 2018

رمز موفقیت یک انقلاب این است که انقلاب را به نسل‌های دیگر به خوبی بشناساندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «علی دارابی» معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در آیین معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان‌ شرقی، اظهار داشت: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و رمز موفقیت کشور، شناساندن انقلاب به نسل های آینده است.

معاون امور استان‌های صدا و سیما بیان کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب که همان فرزندان ما هستند، با تحصیلات بالا آمده‌ و یک روحیه پرسشگری دارند از این‌ رو باید به پرسش‌های آنها پاسخ مستدل داد تا آنها بدانند ما این راه را با وجود تحریم‌ها، تهدیدها و جنگ چگونه گذراندیم.

وی با بیان اینکه این تهدیدها موضوع جدیدی نیست و دشمنی دشمن با ما تمام نمی‌شود، گفت: مسئله جنگ روانی و عملیات روانی در ماه ها و روزهای اخیر افزایش یافته تا مردم ایران چهلمین سال انقلاب شکوهمند خود را نبیند.

دارابی ادامه داد: منافقان سربازان بدون لباس و نشانه بعثی‌ها بودند و تلاش خود را برای نابودی نظام انجام داده و می‌دهند.

وی با تاکید به اینکه گسترش فضای مجازی باعث شده تا پیام‌های آلوده به جامعه برسد، تصریح کرد: الحمدالله همدلی و وحدت در استان وجود دارد و بنده به مدیرکل جدید صدا و سیما گفته‌ام که به استانی می‌روید که به کارگاه کار و کار آفرینی و وحدت تبدیل شده است.

معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: ما باید همیشه قدردان خدمات خادمان باشیم که در عرصه‌های مختلف برای انقلاب و در خیمه انقلاب تلاش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه معدود افرادی هستند که تبعیض و رانت‌ خواری می‌کنند، و باید در مقابل آنها ایستاد، گفت: ما مدیران زیادی داریم که قاطبه آنها پاکدست و امانت‌دار هستند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات «سیدمحسن لطیفی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی قدردانی و «مرتضی صفری» به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار