امام جمعه بوشهر:

مردم استان بوشهر‌ نباید در مظلومیت و محرومیت قرار داشته باشند‌

امام جمعه بوشهر گفت: مردم استان بوشهر نباید در مظلومیت و محرومیت قرار داشته باشند.
کد خبر: ۳۰۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ - 11August 2018

مردم استان بوشهر‌ نباید در مظلومیت و محرومیت قرار داشته باشد‌به گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌ الله «غلام علی صفایی بوشهری» ظهر امروز در همایش بسیج رسانه استان با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران استان بوشهر به نقش مهم این قشر در توسعه و پیشرفت جامعه پرداخت و اظهار داشت: تاریخ رسانه در استان بوشهر دارای پیشینه کهن و همیشه موفق بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با قدردانی از تاثیرگذاری خبرنگاران در توسعه و پیشرفت استان بوشهر بیان کرد: خبرنگاران مایه افتخار و اقتدار این استان هستند چرا که نقش مهمی در عرصه تحقق مطالبات مردم و پیگیری آنها دارند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر تشکیل جبهه رسانه انقلابی در استان افزود: استان بوشهر دارای خبرنگاران توانمندی است که برای بصیرت‌ افزایی جامعه در راستای خنثی شدن ترفندهای دشمنان به صورت متحد و منسجم، نسبت به تشکیل جبهه مدیریت رسانه انقلابی اقدام کنند.

آیت‌ الله صفایی بوشهری، استان بوشهر را گنج ایران دانست و خاطر نشان کرد: این استان با داشتن ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، فرهنگی، علمی، تجاری، کشاورزی، علم و فناوری به عنوان گنج ایران شناخته شده که باید از این ظرفیت‌ها برای پیشرفت استان استفاده کرد.

وی، مردم استان بوشهر در ابعاد مختلف انقلابی، علمی، ولایت‌ مداری و تلاش کم‌ نظیر دانست و تصریح کرد: مردم استان بوشهر شایسته خوبی و خدمتگزاری هستند و نباید در مظلومیت و محرومیت قرار داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اقتصاد کرانه‌ای را یکی از ظرفیت‌های مهم استان ساحلی دانست و افزود: این استان دارای طولانی‌ترین خط ساحلی با خلیج فارس است که باید از این ظرفیت در اجرای اقتصاد کرانه‌ای بهره جست.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر نقش مهم خبرنگاران در ارائه پژوهش‌های لازم در ابعاد اقتصاد کرانه‌ای گفت: کشورهایی که دارای ساحل هستند بیش از 50 درصد تولیدات ناخالص ملی خود را از اقتصاد کرانه‌ای تولید می‌کنند در حالی که ایران با این همه ساحل و دریا سهم اندکی از اقتصاد کرانه‌ای دارد.

آیت‌الله صفایی‌ بوشهری با بیان اینکه همواره تمدن‌ها در کنار دریاها و سواحل شکل گرفته است، تصریح کرد: توسعه، رفاه، پیشرفت، زندگی و تولید همواره در کنار دریاها و سواحل شکل می‌گرفته که اکنون استان بوشهر دارای این موهبت الهی است و بیش از 900 کیلومتر مرز دریایی در خلیج فارس دارد.

وی، رسانه‌‌ها و خبرنگاران را پل ارتباط‌ بخش بین طرح و جامعه دانست و افزود: رسانه‌ها در بخش‌های مختلف زبان گویای ارتباطی برای ارائه حقایق و واقعیت‌ها محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از تلاش جبهه استکبار برای مهندسی افکار و مدیریت جامعه خبر داد و افزود: خبر، رسانه و اطلاع رسانی، نقش اساسی در مهندسی مدیریت افکار جامعه دارد که نظام استکبار از دیرباز برای مهندسی افکار مردم در جوامع مختلف برنامه‌ ریزی کرده است.

امام جمعه بوشهر تسلط به کانون قدرت و منابع ثروت را از اهداف جهان استکبار دانست و خاطر نشان کرد: جنگ رسانه‌ای دشمن و جهان استکبار از مدت‌ها قبل آغاز شده که این جنگ در قالب تهاجم نرم و فرهنگی گسترش یافته است.

وی، با بیان اینکه شش ابررسانه و 13 رسانه بزرگ در جهان وجود دارد تصریح کرد: همه این رسانه‌ها به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به صهیونیسم بین‌ الملل متصل هستند که نگاه آنان به چپاول ثروت کشورها و تسلط بر حوزه سیاست و قدرت آنان و مدیریت افکار جامعه است.

آیت‌ الله صفایی بوشهری با محکوم کردن جنایات رژیم آل سعود در قتل عام کودکان یمنی در بمباران اتوبوس حامل دانش آموزان خاطر نشان کرد: متجاوزان سعودی با حمله به یک اتوبوس حامل دانش آموزان، کودکان یمنی را به خاک و خون کشاندند اما سازمان ملل فقط اظهار تاسف خود را بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه رسانه‌های غربی نسبت به این جنایت عکس العمل نشان ندادند، افزود: سانسور رسانه‌ای در کشورهای غربی حاکم است و در مقابل ظلم و جنایت علیه بشریت و حقوق بشر سکوت می‌کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آمریکا هیچگاه به این اندازه سقوط نکرده است، افزود: رسانه‌های غرب ضعف‌های رئیس جمهور آمریکا را که از تعادل خارج شده می‌خواهند با پوشش رسانه‌ای جبران کنند ولی نمی‌توانند به این مهم دست یابند چرا که در سراشیبی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها