سردار خلیل‌ زاده:

رزمندگان سپاه تا انهدام تروریست‌ها به تعقیب آن‌ها ادامه می‌دهند

معاون عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نزسا گفت: رزمندگان این قرارگاه در منطقه اشنویه حضور دارند و تا انهدام گروه تروریستی به تعقیب آن‌ها ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۳۰۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ - 11August 2018

رزمندگان سپاه تا انهدام تروریست‌ها به تعقیب آن‌ها ادامه می‌دهندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار خلیل‌ زاده معاون عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه درباره جزئیات انهدام گروه تروریستی که صبح امروز قصد ورود به کشور را داشتند، اظهار داشت: حدود ساعت سه بامداد امروز از منطقه شمال عراق واقع در منطقه غربی «اشنویه» آذربایجان غربی تعدادی از تروریست‌ها قصد ورود به داخل کشورمان را داشتند که با تعقیب اطلاعاتی و عملیاتی نیرو‌های قرارگاه حمزه در کمین پاسداران انقلاب اسلامی گرفتار شدند.

وی افزود: لذا در درگیری رزمندگان این قرارگاه با تروریست‌ها تعداد 11 نفر از آن‌ها به هلاکت رسیدند و تعدادی هم که مجروح شده بودند به داخل عراق متواری شدند.

سردار خلیل‌ زاده با بیان اینکه در این درگیری هیچ یک از رزمندگان قرارگاه حمزه مجروح یا شهید نشدند، تصریح کرد: رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا در منطقه مورد اشاره حضور دارند و تا انهدام این گروه به تعقیب آن‌ها ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: رزمندگان قرارگاه حمزه مقابل هر گروه تروریستی که قصد بر هم زدن امنیت کشورمان را داشته باشند مقابل آن‌ها ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار