وصیت‌نامه شهید «داریوش ریزوندی»؛

شهید که شدم، نقل و شیرینی بدهید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «داریوش ریزوندی» آمده است: «شهادت آرزوی من بود و اکنون که به آرزو و محبوبم رسیده‌ام، می‌خواهم شاد باشید و نُقل و شیرینی بدهید.»
کد خبر: ۳۰۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ - 12August 2018

شهید که شدم، نقل و شیرینی بدهیدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، شهید «داریوش ریزوندی» در سال ۱۳۳۶ در کرمانشاه متولد شد. وی دوازدهم مهرماه سال ۱۳۶۱ در عملیات مسلم‌ابن‌عقیل در منطقه سومار به شهادت رسید.

بخشی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار به شرح زیر است:

«امروز من در راه جاودانه‌ای گام نهاده‌ام که انتهای آن حکومت مستضعفان بر جهان است. راه و حرکت ما از امروز و یا چند روز پیش آغاز نشده، بلکه از اول تاریخ و داستان هابیل و قابیل شروع شده و با پایان جنگ اتمام نمی‌گیرد، بلکه تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت. به شما وصیت می‌کنم که بعد از شهادت من، سیاه نپوشید و گریه نکنید. چون شب دامادی‌ام است. خوب می‌دانید که قلب و روحم همیشه پیش معبودی بود که از همه کس به ما نزدیک‌تر است.

شهادت آرزوی من بود و اکنون که به آرزو و محبوبم رسیده‌ام، می‌خواهم شاد باشید و نُقل و شیرینی بدهید. افتخار کنید که برای اسلام و به فرمان مردی به جهاد رفتم که به حق نایب مهدی (عج) است و برای حق و حقیقت و دفاع از ناموس و اسلام با کفر و الحاد به مبارزه برخاستم. از خواهرم می‌خواهم که حجاب را کامل حفظ کند و زینب زمان باشد و در راه خدا مبارزه کند.»

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار