رزمنده دوران دفاع مقدس:

پیام شهید چیزی جز حفظ دستاورد‌های انقلاب نیست

«سعید اللهیاری» گفت: عصاره پیام شهید چیزی جز حفظ دستاورد‌های انقلاب نیست و این رسالت و وظیفه‌ای سنگین بر عهده ما خواهد بود؛ لذا امروز ما باید راهبرد شناخت دشمن را دنبال کنیم و می‌بایست روزبه‌روز توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.
کد خبر: ۳۰۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ - 12August 2018

پیام شهید چیزی جز حفظ دستاورد‌های انقلاب نیست

به گزارش دفاع پرس از سمنان، یادواره ۱۳ شهید دفاع مقدس و پنج شهید گمنام مقبرةالشهداء شهر میامی، با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و خانواده‌های معزز شهیدان، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

«سعید اللهیاری» از فرماندهان دفاع مقدس در این مراسم، اظهار داشت: شهدا در آخرین خواسته‌های‌شان به‌جز تداوم راه آن‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، چیز دیگری از ما نخواسته‌اند؛ پس در واقع باید هر زمان به یاد شهدا باشیم و این قبیل یادواره‌ها را تنها باید بهانه‌ای برای یادآوری و تلنگر به خودمان بدانیم.

وی افزود: انقلاب ما با مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا بود که توانست در هشت سال دفاع مقدس با دنیای استکبار بجنگد و یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمنان ندهد؛ لذا باید نسل جوان امروزی بداند که شهدا رفتند و نگذاشتند که توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی اجرا شود و امروز بر ما است که به سفارش شهدا عمل کنیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: عصاره پیام شهید چیزی جز حفظ دستاورد‌های انقلاب نیست و این رسالت و وظیفه‌ای سنگین بر عهده ما خواهد بود؛ لذا امروز ما باید راهبرد شناخت دشمن را دنبال کنیم و می‌بایست روزبه‌روز توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم. از سویی دیگر نیز امروز دشمنان فرهنگ ما را نشانه گرفته‌اند و ما اگر به سفارش شهدا و آرمان‌های انقلاب پایبند باشیم، متضرر نخواهیم شد.

«محمد صادقی» شهردار میامی نیز در این مراسم، با بیان این‌که عظمت کار شهیدان بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اظهار داشت: فرهنگ شهادت، رسالتی است که انسان را به اوج ذات احدیت رهنمون می‌سازد تا عشق به خداوند متعال را معنی ببخشد.

وی افزود: لازم است تا فرهنگ دفاع مقدس امروز باید برای جوانان این دیار تبیین و ترویج شود و این امر مهم‌ترین یادواره شهدا در عصر حاضر است.

صادقی تصریح کرد: نباید فرهنگ دفاع مقدس در جامعه رو به فراموشی برود؛ لذا باید در همه حال به یاد شهدا و راهی که آنان با خط سرخ خون‌شان رفتند، باشیم تا در حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار