امام‌جمعه شاهرود:

هنوز نتوانسته‌ایم برای شهیدان هشتم شهریور یک فیلم فاخر بسازیم

حجت‌الاسلام «عباس امینی» گفت: بعد از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، هنوز نتوانسته‌ایم برای عظمت حادثه هشتم شهریور یا گرامی‌داشت شهیدان «رجایی»، «باهنر»، «بهشتی» و... حتی یک فیلم فاخر بسازیم که این امر باید مد نظر مسئولان فرهنگی کشور باشد.
کد خبر: ۳۰۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ - 12August 2018

هنوز نتوانسته‌ایم برای شهیدان «رجایی»، «باهنر» و «بهشتی» یک فیلم فاخر بسازیمبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام‌جمعه شاهرود در اولین جلسه هماهنگی هفته دولت و گرامی‌داشت یاد شهیدان «باهنر» و «رجایی»، با بیان این‌که انقلاب شناسنامه‌ای دینی دارد و تعظیم شعائر انقلابی بر همه ما لازم است، اظهار داشت: یکی از این شعائر دینی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است و امروز بر ما لازم است که هوشیارانه در جبهه‌های مختلف به مقابله با توطئه‌ها بپردازیم.

وی افزود: جنگ اقتصادی اخیر دشمنان، خیمه انقلاب را هدف قرار داده است و آن‌ها با ترفندهای مختلف به دنبال ضربه زدن به‌ نظام هستند که باید در این حوزه نیز هوشیار بود و با تدبیر تصمیم‌گیری کرد.

امام‌جمعه شاهرود گفت: دشمن به دنبال تطهیر چهره منافقان، رضاشاه و... است، اما نمی‌دانند تاریخ هیچ‌گاه عوض نمی‌شود و مردم جنایت‌های آنان را فراموش نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام امینی با بیان این‌که برگزاری مراسم ملی و مذهبی، یاد و خاطره خادمان به این نظام را زنده خواهد کرد، تأکید کرد: باید به خادمان این انقلاب به‌ویژه شهیدان «رجایی» و «باهنر» ادای احترام کنیم و این بزرگواران را به نسل آتیه‌ساز ایران اسلامی بشناسانیم.

وی با انتقاد از مسئولان فرهنگی کشور، تأکید کرد: بعد از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، هنوز نتوانسته‌ایم برای عظمت حادثه هشتم شهریور یا گرامی‌داشت شهیدان «رجایی»، «باهنر»، «بهشتی» و... حتی یک فیلم فاخر بسازیم که این امر باید مدنظر مسئولان فرهنگی کشور باشد.

دشمنان چهره منافقان را در فضای مجازی تطهیر می‌کنند

حجت‌الاسلام «محمد حسین‌پور» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود نیز در این نشست اظهار داشت: گرامی‌داشت یاد و خاطر ۱۷هزار شهید ترور و محکومیت دشمنی‌های منافقان کوردل با مردم ایران اسلامی، یک ضرورت برای تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.

وی افزود: هیچ کشوری در دنیا به‌اندازه ایران اسلامی شهید ترور ندارد و این نشان می‌دهد که دشمنان ما تا چه‌اندازه برای نابودی انقلاب و نظام کمر همت بسته‌اند؛ از سوی دیگر اما اگر عنایت خداوند و درایت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود، قطعاً با این‌ همه ترور، انقلاب با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شد.

حجت‌الاسلام حسین‌پور خاطرنشان کرد: جوانان امروز ما با جنایات منافقان آشنا نیستند و دشمنان برای تطهیر کردن چهره منافقان، اقدامات فراوانی را در فضای مجازی اجرا می‌کنند که این امر قطعاً نیازمند ورود دستگاه‌های فرهنگی و تأثیرگذار کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار