هشتمین دوره جشنواره «جایزه ادبی یوسف» در زاهدان برگزار می‌شود

هشتمین دوره جشنواره استانی «جایزه ادبی یوسف» با موضوعات «دفاع مقدس»، «ایثار و شهادت»، «دفاع از حریم اهل بیت (ع)»، «مقاومت و بیداری اسلامی» و بخش ویژه «مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر و حماسه فتح خرمشهر» در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ - 12August 2018

هشتمین دوره جشنواره «جایزه ادبی یوسف» در زاهدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از زاهدان، هشتمین دوره جشنواره استانی «جایزه ادبی یوسف» (داستان کوتاه دفاع مقدس) امسال با هدف تمرکززدایی هویت‌بخشی به فعالیت‌های استانی، توجه به ویژگی‌های بومی هر استان و توجه به زبان و گویش‌های محلی و اسطوره‌های استانی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

هنرمندان استان می‌توانند حداکثر تا ۱۰ شهریورماه آثار خود را در قالب داستان کوتاه در موضوعات دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) و مقاومت و بیداری اسلامی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین موضوع بخش ویژه جشنواره نیز مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر و فتح خرمشهر است.

جایزه نفر برتر بخش ویژه 10 میلیون ریال و جایزه بخش تقدیر 7 میلیون ریال است. همچنین جایزه نفرات اول تا سوم سایر موضوعات جشنواره به ترتیب 15 میلیون ریال، 10 میلیون ریال و 8 میلیون ریال جایزه خواهد بود.

نویسندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی زاهدان، بلوار خرمشهر، جنب یادمان شهدای گمنام، اداره‌کل حفظ آٍثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان - واحد ادبیات، یا پست الکترونیکی bonyadhefz.sb@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار