«داود کرمی» خبر داد؛

استقبال از طرح های هنرمندان استان مرکزی

«داود کرمی» گفت: بنیاد حفظ آثار استان مرکزی این آمادگی را دارد که از تمامی طرح های هنرمندان در راستای موزه آرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی استقبال کند.
کد خبر: ۳۰۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ - 12August 2018

استقبال از طرح های هنرمندان استان مرکزیداود کرمی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، با اشاره به استقبال  از طرح های هنرمندان استان مرکزی در راستای موزه آرایی، اظهار داشت: نمایش آثار برجای مانده از دوران دفاع مقدس همواره یکی از مهم ترین و اساسی ترین گام ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، چرا که نسل های آینده با مشاهده هر یک از آنان تاریخ را در ذهن خود مرور می کنند و فراموش نمی کنند که چه رشادت ها و دلیری هایی برای وطن از سوی مردان خدا انجام شده است.

وی افزود: نمایش هنرمندانه هر یک از این آثار و جلوه بصری ایجاد شده در چیدمان آنها می تواند این فرهنگ را به بهترین شکل ممکن روایت کند.

معاون ادبی و هنری اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه هنرمندان استان مرکزی در تمامی زمینه ها ثابت کردند که ظرفیت های بسیاری دارند از این رو بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی این امکان را دارد از طرح های هنرمندان که در حوزه دفاع مقدس و مربوط به موزه آرایی مرکز فرهنگی است استقبال کند.

کرمی با اشاره به فراهم آوردن بسترهای هنری در اداره کل حفظ آثار استان مرکزی گفت: با راه اندازی نگارخانه شهید «نور بهشت» اداره کل حفظ آثار استان مرکزی این امکان را در اختیار هنرمندان استان مرکزی قرار داد تا بتوانند در حوزه دفاع مقدس به خلق آثار مختلف هنری پرداخته و آنها در معرض دید همگان قرار دهند.

وی ادامه داد: خوشبختانه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی توانسته ارتباط  و تعامل دوسویه ای را با هنرمندان برقرار کند و تاکنون کارگاه های مختلف فیلمنامه نویسی، داستان نویسی، کاریکاتور و غیره نیز برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها