امیر حیدری:

خرید کالای غیر ایرانی در نزاجا ممنوع است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خرید کالای غیر ایرانی حتی یک خودکار در این نیرو ممنوع است.
کد خبر: ۳۰۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ - 12August 2018

خرید کالای غیر ایرانی در نزاجا ممنوع استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، هشتمین گردهمایی مسئولان مالی یگان‌های تابع نیروی زمینی ارتش با رویکرد اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در ستاد نزاجا برگزار شد.

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در این گردهمایی گفت: نیروی زمینی با شعار ولایت‌محوری پا به عرصه جهاد گذاشته است، از این رو اصول فرماندهی در این نیرو بر پایه سه اصل ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌محوری استوار است که در مورد ولایت‌محوری باید تاکید کرد، این موضوع زمانی محقق خواهد شد که همواره گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا یاشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کار و تولید ملی، بیان کرد: بخشی از این شعار زمانی محقق می‌شود که فرماندهان و کارکنان اسناد خرید را به درستی ممیزی کنند و بنده اعلام می‌کنم، خرید کالای غیر ایرانی حتی یک خودکار، در نیروی زمینی ممنوع است.

امیر حیدری با بیان اینکه نیروی زمینی حامی کار و تولید داخلی است، افزود: با حمایت از تولیدات داخلی می‌توان صنایع ایرانی را ارتقاء بخشید. تولیدکنندگان نیز باید هر لحظه بر کیفیت و طراحی محصولات خود بیافزایند تا شاهد شکوفایی صنعت و تولید داخلی باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش برای تهیه ملزومات مورد نیاز طرح پیوندهای آسمانی از کالاهای ایرانی استفاده کرده و در زمان عقد قرارداد با کارخانجات بر ارتقاء کیفیت و طراحی محصولات تاکید داشته است.

وی تصریح کرد: با همکاری و همت جمعی می‌توان مشکلات را پشت سر گذاشت و در برخورد با مشکلات باید راه گذر طراحی کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: با هدایت‌های مدیر منابع داخلی نزاجا، در امور مالی نیروی زمینی، نیروهای متعهد و خوش نام به کار گرفته شده‌اند که این موضوع موجب رضایتمندی است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار