نشست خبرنگاران با سخنگوی کل سپاه برگزار شد

نشست خبرنگاران با مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ - 12August 2018

نشست خبرنگاران با سخنگوی کل سپاه برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «رمضان شریف» معاون روابط عمومی کل سپاه در نشستی صمیمی با خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های فعالان این بخش از جامعه، اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که توده مردم به مجموعه نظام علاقمند بوده و به خون شهدا پایبند هستند، لذا امیدواریم با همدلی و وحدت بین مردم و دولت، بتوانیم مشکلات اقتصادی پیش روی جامعه را مرتفع کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود احتمال جنگ نیابتی در منطقه علیه کشورمان وجود دارد، گفت: این موضوعی است که به هیچ عنوان تایید نمی‌شود، زیرا اگر از عربستان به عنوان کشوری که می‌خواهد جنگ نیابتی علیه کشورمان انجام دهد، نام ببریم باید گفت که آن‌ها در رابطه با جنگ یمن ضمن احساس شکست عمیق، دستاوردی هم نداشتند.

سردار شریف همچنین درباره احتمال جنگ مستقیم آمریکا با ایران عنوان کرد: شرایطی که اکنون ناو‌های آمریکایی در خلیج فارس دارند، هیچ نشانه‌ای از اینکه آن‌ها خود را برای جنگی مستقیم با کشورمان آماده کنند، نشان نمی‌دهد.

وی ادامه داد: اما در عین حال آمریکایی‌ها گروه‌های تروریستی را در کنار مرز‌های کشورمان فعال کردند تا برای اقدامات ایذایی علیه منافع ملی کشورمان نفوذ‌هایی به داخل کشورمان انجام دهند؛ بنابراین حرکات ایذایی توسط گروه‌های ضد انقلاب مانند حرکات اخیر در شمال‌غرب کشور را شاهد بودیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار