با حضور سردار رودکی؛

پوستر همایش ملی «مطالبات حقوقی-بین‌المللی دفاع مقدس» رونمایی شد

در حاشیه نشست خبری همایش ملی «مطالبات حقوقی-بین‌المللی دفاع مقدس» با حضور رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس از پوستر این همایش رونمایی شد.
کد خبر: ۳۰۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ - 12August 2018

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در حاشیه نشست خبری همایش ملی «مطالبات حقوقی-بین‌المللی دفاع مقدس» با حضور سردار سرتیپ پاسدار «محمدنبی‌ رودکی» رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس از پوستر این همایش رونمایی شد.

همایش ملی «مطالبات حقوقی-بین‌المللی دفاع مقدس» زمستان سال جاری در موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و زیست محیطی در دانشگاه عالی دفاع ملی با حضور اندیشمندان و فرهیختگان برگزار می‌شود.

عملکرد سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای در جنگ تحمیلی، مسئولیت حقوقی-بین‌المللی کشورهای حامی رژیم بعثی، معاهدات چهارگانه ژنو در جنگ تحمیلی و حمایت و پشتیبانی آمریکا و دولت‌های غربی از منافقین از محورهای این همایش است.

همچنین تبیین خسارت‌ها و غرامت‌های ناشی از جنگ تحمیلی و رویه‌ها و ساز و کارهای پیگیری مطالبات در ابعاد انسانی از دیگر محورهای این همایش است.

همایش ملی «مطالبات حقوقی-بین‌المللی دفاع مقدس» به ریاست سردار سرتیپ پاسدار «احمد وحیدی» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی اسفند ماه سال جاری در محل این دانشگاه برگزار می‌شود.

پوستر همایش ملی «مطالبات حقوقی-بین‌المللی دفاع مقدس» رونمایی شد

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار