فرمانده سپاه لرستان:

مکان جدید پادگان امام حسین (ع) مشخص شد

سردار «مرتضی کشکولی» از مشخص شدن مکان جدید پادگان امام حسین (ع) خبر داد و گفت: به زودی اسکلت ساختمان جدید پادگان در بلوار شصت متری خرم آباد، زده می‌شود.
کد خبر: ۳۰۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ - 12August 2018

مکان جدید پادگان امام حسین (ع) مشخص شدبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در پادگان امام حسین (ع) شهر خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: برای انتقال مجموعه پادگان سپاه و آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک توافقی با استاندار سابق «هوشنگ  بازوند» و استاندار فعلی لرستان «سید موسی خادمی»  صورت گرفت که برمبنای آن 69 میلیارد تومان اعتبار به سپاه استان تعلق می‌گیرد تا زمینی برای احداث پادگان جدید خریداری و احداث شود.

وی افزود: تاکنون 28 میلیارد تومان از این مبلغ توسط استانداری لرستان پرداخت ‌شده که کار مطالعات و فونداسیون انجام و به‌ زودی اسکلت ساختمان جدید زده می‌شود. 40 میلیارد دیگر از اعتبار هنوز پرداخت‌نشده و در صورتی‌که این میزان اعتبار به دستمان برسد کار تخلیه نیز زودتر انجام می‌شود. در نظر است کار جابه‌جایی در سال 98- 99  انجام شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) به محل جدید پادگان سپاه استان اشاره کرد و گفت: جایگاه جدید سپاه استان در بلوار شصت متری ابتدای جاده مسکن مهر کمالوند است.

کشکولی عنوان کرد: در راستای کشف فساد و احتکار در بازار نیز بسیج اصناف به موضوع رسیدگی کرده و انبارهایی از محتکرین شناسایی‌شده و اطلاعات در اختیار دادستان گذاشته ‌شده و تاکنون تعداد زیادی از انبارها پلمپ شده است.

وی بیان کرد: خیلی‌ها ندانسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و در زمانی که نیاز است هرکسی هر چه دارد در بازار بریزد ولی کالاها را انبار کرده‌اند که در صورت شناسایی با محتکرین با شدت برخورد می‌شود و از طرفی بازاریان بسیجی را تشویق کرده‌ایم که تحت تأثیر فضای بازار قرار نگیرند و کالاها را به نرخ اصلی به فروش برسانند.

سردار کشکولی تصریح کرد: سپاه قصد ندارد در برابر مردم بایستد و زمانی که مطالبه‌ای داشته باشند ما نیز از مردم هستیم اما اگر ضدانقلاب وارد شود و بخواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد، سرکوبشان خواهیم کرد.

وی با اشاره به اجرای تئاتری در سال گذشته که در آن به شهدا توهین شده بود، خاطرنشان کرد: ‌هنوز هم توهین مدیرکل ارشاد را به شهدا از یاد نبرده‌ایم و تنها کسی هستم که روی حرف خود مانده‌ام که باید این مدیر توهین‌ کننده به شهدا برکنار شود یا از خانواده شهدا عذرخواهی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار