انهدام مخفی‌گاه‌های تروریست‌ها در حومه شمالی حماه

نیروهای ارتش سوریه موفق شدند چندین مخفی‌گاه گروه‌های تروریستی در حومه شمالی حماه را منهدم کنند.
کد خبر: ۳۰۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹ - 12August 2018

انهدام مخفی‌گاه‌های تروریست‌ها در حومه شمالی حماهبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ نیروهای ارتش عربی سوریه مراکز تجمع و خطوط امدادرسانی به تروریست‌های النصره و گروه‌های تروریستی وابسته به النصره در حومه شمالی حماه را هدف حملات گسترده خود قرار دادند.

بر اساس این گزارش، یگان‌های ارتش سوریه با یک فروند موشک، یک دستگاه خودروی تروریست‌ها را در جاده «جسر الشغور - السرمانیه» منهدم کردند.

از سوی دیگر محورهای حرکت گروه‌های تروریستی و مقرهای تروریست‌های گروه موسوم به «الحزب الترکستانی» در اطراف شهرک «زیزون»، و شهرک «قلیدین» در حومه شمال غرب حماه، هدف حملات توپخانه‌ای گسترده ارتش سوریه قرار گرفت که در پی آن شماری از تروریست‌ها زخمی شدند.

نیروهای ارتش سوریه روز جمعه گذشته مقرهای تروریست‌های الحزب الترکستانی وابسته به گروه تروریستی النصره و گروه تروریستی موسوم به «کتائب العزه» در روستاهای «تل واسط»، «المنصوره»، «الزیاره»، «معرکبه»، «اللطامنه»، و اطراف شهرک «کفر نبوده» و «تل الصخر» را منهدم کردند.

در طول مرزهای اداری واقع بین حماه و ادلب صدها تروریست مزدور که اکثر آن‌ها وابسته به گروه تروریستی جیش العزه و الحزب الترکستانی هستند، حضور دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار