مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی تأکید کرد؛

نقش مؤثر هنرمندان در به‌تصویر کشیدن انقلاب و دفاع مقدس

«احیاءمحمد امیری» با تأکید بر این‌که هنرمندان باید در برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های هنری با یکدیگر ارتباط داشته باشند، گفت: هنرمندان در به تصویر کشیدن انقلاب و دفاع مقدس، نقش مؤثری می‌توانند داشته باشند.
کد خبر: ۳۰۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ - 13August 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان خوشنویسان، فیلم‌سازان، طراحان، روزنامه‌نگاران، مداحان، تهیه‌کنندگان و آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: هنر، حق‌الیقین و حقیقت شناخت پدیده‌ها است و هنرمندان در به تصویر کشیدن انقلاب و دفاع مقدس، نقش مؤثری می‌توانند داشته باشند.

وی در خصوص اهمیت هنر، به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند: «هر پیامی، هر دعوتی، هر انقلابی، هر تمدنی و هر فرهنگی تا در قالب هنر ریخته نشود، شانس نفوذ و گسترش ندارد و ماندگار نخواهد بود».

حمایت از آثار دفاع مقدس هنرمندان خراسان شمالی

امیری از برگزاری تئاتر خیابانی با موضوعیت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان خراسان شمالی خبر داد و افزود: این تئاتر‌ها در به تصویر کشیدن صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس به نسل‌های فعلی و آینده می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی خاطرنشان کرد: هنرمندان باید در برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های هنری با یکدیگر ارتباط داشته باشند تا بتوانند فرهنگ دفاع مقدس و شخصیت و زندگی‌نامه شهدا را بهتر و مؤثرتر به جامعه معرفی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار