سردار عبداللهی در دیدار فرمانده مرزبانی عراق:

مردم عراق اجازه ندادند کشورهای بزرگ منطقه تجزیه شود

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح هدف از تشکیل داعش را تجزیه کشورهای بزرگ منطقه غرب آسیا دانست و گفت: مردم و رزمندگان عراق با کمک جبهه مقاومت، داعش را شکست دادند و نگذاشتند دشمنان به اهداف خود دست یابند.
کد خبر: ۳۰۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ - 13August 2018

مردم عراق اجازه ندادند کشورهای بزرگ منطقه تجزیه شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار سپهبد «حامد عبدالله ابراهیم الحسینی» فرمانده مرزبانی جمهوری عراق با وی در ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: حضور هر هیاتی از کشور عراق در ایران، موجب خوشحالی ما خواهد شد؛ به ویژه اینکه آن میهمانان هم‌لباسان ما باشند.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت‌های بزرگی در چند ماه گذشته در عراق صورت گرفته است که یکی از آن‌ها پیروزی مردم عراق بر داعش است. مردم عراق به فضل الهی با کمک جبهه مقاومت، توانستند داعش را از سرزمین خود بیرون کنند.

سردار عبداللهی تصریح کرد: انتخابات پارلمانی عراق نیز در فضایی بسیار امن و با حضور گسترده مردم برگزار شد که باید برگزاری این انتخابات باشکوه را تبریک گفت.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: دشمنان از مدت‌ها پیش توطئه بزرگی را در رابطه با منطقه غرب آسیا طراحی کرده‌اند که به دنبال اجرای آن هستند. داعش بخشی از آن توطئه است.

وی تصریح کرد: دشمنان توطئه‌‌آفرین برای ما ناشناخته نیستند و خود نیز به دشمنی‌ها و توطئه‌های خود اعتراف کرده‌اند که نمونه آن را در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شاهد بودیم که یکی از نامزدها عنوان کرد که داعش را آمریکا به وجود آورد.

سردار عبداللهی ادامه داد: همچنین برای ما مشخص و آشکار است که چه کسانی در منطقه به پشتیبانی و حمایت از داعش پرداختند. آنان دلارها و تجهیزات پیشرفته و فراوانی را به داعشی‌ها دادند؛ حتی به درمان مجروحان داعشی هم پرداختند، که تمامی این اقدامات برای ما مشخص است.

وی هدف از ایجاد داعش را تجزیه کشورهای بزرگ منطقه و خدشه وارد کردن به چهره اسلام و مسلمانان دانست و گفت: با تلاش بسیار ارزشمند و قهرمانانه مردم و رزمندگان عراقی و با کمک جبهه مقاومت، داعش شکست خورد و بار دیگر ثابت شد که کشورها و ملت‌های منطقه ماندگار و استوار هستند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار