جشنواره «رجینا» میزبان فیلم‌های ایرانی

جشنواره بین‌المللی فیلم «رجینا» کانادا میزبان چهار فیلم ایرانی حوزه هنری شد.
کد خبر: ۳۰۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ - 13August 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ۲ فیلم سینمایی و ۲ فیلم کوتاه از محصولات حوزه هنری به‌عنوان نماینده سینمای ایران در جشنواره بین‌المللی فیلم «رجینا» کانادا حضور دارند.

فیلم‌های بلند «۲۱‌ روز‌ بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و «کمدی انسانی» به کارگردانی محمدهادی کریمی و فیلم‌های کوتاه «گزارشگر» و «مادر» در سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «رجینا» کانادا به نمایش درمی‌آیند.

این جشنواره با هدف «الهام‌بخشی و انگیزه مردم برای کشف جهان از طریق هنر سینما» در پنج روز از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ آگوست برابر با ۲۳ تا ۲۷ مرداد در شهر رجینا ساسکچوان کانادا برگزار می‌شود.

روز سوم جشنواره (۲۶ مرداد) در سالن سینه پلکس فیلم سینمایی «کمدی انسانی» در ساعت ۱۱ صبح و فیلم سینمایی «۲۱‌ روز‌ بعد» نیز در ساعت ۵ بعد‌از‌ظهر همان روز به نمایش درخواهند آمد. همچنین ۲ فیلم کوتاه «گزارشگر» و «مادر» نیز در همین روز در ساعت ۹ صبح در این سالن نمایش داده خواهند شد.

کسب بیش از ۳۰ عنوان جایزه بین‌المللی و حضور در ۹۲ جشنواره رقابتی و غیررقابتی از جمله دستاوردهای بخش بین‌الملل سازمان سینمایی حوزه هنری در یکی ۲ ساله اخیر بوده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار