مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم:

تصاویر شهدای ارتش بر روی ساختمان‌ها و معابر قم دیوارنگاری می‌شود

«سیدمحمد موسوی منش» از همکاری این سازمان با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و کانون بازنشستگان ارتش برای دیوارنگاری تصاویر شهدای ارتش بر روی ساختمان‌ها و معابر شهر قم خبر داد.
کد خبر: ۳۰۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ - 13August 2018

تصاویر شهدای ارتش بر روی ساختمان‌ها و معابر قم دیوارنگاری می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «سیدمحمد موسوی منش» مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم در دیدار با «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و «فریدون حسنی جبلی» رییس کانون بازنشستگان ارتش در قم، اظهار داشت: مصمم هستیم تا اواسط سال آینده، به تدریج برخی معابر و ساختمان‌های شهر قم را منقش به تصویر شهدای والامقام ارتش کنیم.

وی با بیان این‌که دیوارنگاری چهره شهدای ارتش در معابر و مسیر‌های شهری فرصتی مغتنم برای تجلیل از رشادت‌ها و پایمردی‌های نیرو‌های جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: این اقدام تداعی‌گر آزادمردی فرزندان ارتشی امت غیور ایران اسلامی و یادآور عنایت ویژه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به مجاهدان دلیر و همیشه سرافرازی است که زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای نیاسودند.

در این جلسه همچنین بر بازسازی و بهسازی تصویر خلبان شهید «عباس اکبری» بر نمای بیرونی ساختمان کانون بازنشستگان ارتش تأکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها