معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انقلاب اسلامی بزرگترین مانع برای استکبار جهانی است

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تبریز گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین مانع برای دستیابی استکبار جهانی بر اهداف شوم و شیطانی و مطامع دنیوی آن هاست.
کد خبر: ۳۰۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ - 13August 2018

انقلاب اسلامی بزرگترین مانع برای دستیابی استکبار جهانی بر اهداف شوم و شیطانی و مطامع دنیوی آن هاستبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «حسین محبی» معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش فرهنگ یاران سپاه عاشورای آذربایجان شرقی اظهار داشت: انقلاب بزرگترین مانع برای دستیابی استکبار جهانی بر اهداف شوم و شیطانی و مطامع دنیوی آن هاست.

وی افزود: بر همین اساس دشمنان تلاش می کنند با استفاده از شیوه های نوین رسانه ای در قالب جنگ نرم در اذهان و افکار عمومی القا کنند که عامل مشکلات اجتماعی و اقتصادی ایران حکومت اسلامی است در حالی است که عامل اصلی مشکلات اقتصادی خود استکبار جهانی است و لاغیر.

وی در ادامه جنگ نرم را از دیدگاه استکبار جهانی بهترین بستر و زمینه برای برهم زدن معادلات و محاسبات سیاسی دانست و تصریح کرد: هدف اصلی دشمن تحریم اقتصادی نیست بلکه در صدد است نقاط قوت ما را که ولایت فقیه سپاه و شورای نگهبان و روحانیت است برهم بزند تا بتواند راهی برای نفوذ در ارکان نظام پیدا کرده و سپس به براندازی نظام اقدام کند.

سردار محبی بهترین راهکار در مقابله با ایدئولوژی های مادی را، اعتصام به ایدئولوژی الهی خواند و اظهار داشت: چون دشمن فهمیده است که آینده جهان از آن اسلام است به صورت مذبوحانه تلاش می کند زمینه های ظهور و تشکیل حکومت جهانی اسلام را از بین ببرد و عرصه را برای یکه‌تازی های خودش فراهم سازد چون از صدور فرهنگی و اقتدار معنوی انقلاب اسلامی به وحشت افتاده است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی درصدد این است که القا کند حکومت اسلامی، ساز و کار لازم برای اداره جامعه را ندارد چرا که نقطه قوت و مستحکم ماست و می خواهد این نقطه قوت را به نقطه چالش برانگیز تبدیل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها