سردار غیب‌پرور خبر داد؛

اجرای طرح «شهید محمدی» ویژه دانش‌آموزان توسط بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اجرای طرح «شهید بهنام محمدی» توسط بسیج خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح فراهم‌سازی بسترهای رشد دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۳۰۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ - 13August 2018

اجرای طرح «شهید محمدی» ویژه دانش‌آموزان توسط بسیجبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یازدهمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پیشگامان ایران اسلامی (پایا) اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های زیادی در کشور صورت گرفته است و ما مفتخر به زندگی در کشوری هستیم که مردم آن به ایثار و جوانمردی معروف هستند.

وی ادامه داد: جوانان ایران اسلامی همواره از مرزهای دینی، اعتقادی و علمی خود دفاع کرده‌اند و مسئولان باید قدر این جوانان را بدانند. امید است که با توجه مسئولان مسیر ترقی نوجوانان و جوانان در عرصه‌های بین‌المللی بیش از گذشته هموار شود.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه در سازمان بسیج مستضعفین، مهمترین طرح راهبردی، تربیت نسل آینده است، گفت: طرحی با عنوان «شهید بهنام محمدی» در بسیج تدوین شده تا بسترهای رشد استعدادهای داتش آموزان فراهم شود. این طرح با همکاری وزارت آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار