عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نهادهای اقتصادی حاکمیتی باید پاسخگوی شرایط امروز کشور باشند

شهاب نادری گفت: شورای عالی اشتغال و قرارگاه اقتصاد مقاومتی باید اعلام کنند که چه راهکارهایی برای برون‌رفت از وضعیت نابسامان اقتصادی کنونی دارند و درباره برنامه‌هایشان با مردم به طور شفاف صحبت کنند.
کد خبر: ۳۰۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 14August 2018

/«شهاب نادری» عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به افزایش قیمت‌ها در بازارهای داخلی اظهار داشت: کاهش مشکلات اقتصادی کشور و رفع دغدغه‌های معیشتی مردم در گرو غیرت، همت و تلاش‌های مداوم مسوولان است.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه مسوولان باید به دور از حاشیه‌پردازی و غفلت، رسیدگی به معضلات معیشتی مردم را در دستورکار خود قرار دهند، افزود: شورای عالی اشتغال و قرارگاه اقتصاد مقاومتی باید اعلام کنند که چه راهکارهایی برای برون‌رفت از وضعیت نابسامان اقتصادی کنونی دارند و درباره برنامه‌هایشان با مردم به طور شفاف صحبت کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی کشور تاثیرات مستقیمی بر افزایش معضلات اجتماعی دارد، تصریح کرد: افزایش بیکاری و سن ازدواج جوانان نمونه‌ای از آثار مخرب به وجود آمده از مشکلات اقتصادی امروز مردم است که باید مسوولان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی از مسوولان تمام توجه خود را به مال‌اندوزی و رفاه حال خود معطوف کرده‌اند، گفت: نمی‌توان از برخی مسوولان که به طور شبانه‌روزی برای افزایش درآمدهای خود از طریق راه‌های غیرقانونی اقدام می‌کنند، توقع خدمتگزاری صادقانه و خالصانه به مردم را داشت.

نادری با بیان اینکه حمایت همه‌جانبه مسوولان از تولیدات ملی می‌تواند راهگشای مشکلات اقتصادی کشور باشد، گفت: مبارزه با قاچاق و عدم ورود کالاهای مشابه با تولیدات داخلی، بزرگترین تهدید و خطر برای تولید و تولیدکنندگان است که اگر با برخورد قاطعانه متولیان امر مواجه نشود می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور تعطیلی بسیاری از اصناف را در بر داشته باشد.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با توجه به اینکه سهل‌انگاری برخی از مسوولان در انجام وظایف محوله‌شان نقش بی‌بدیلی در افزایش مشکلات کشور دارد، گفت: عده‌ای با ظاهرنمایی اینکه دلسوز مردم هستند، گمان می‌کنند با گفتار درمانی سفره‌های خانواده‌ها رنگین می‌شود؛ بارزترین نکته مهمی که در اکثر وصایای شهدا قابل مشاهده است، تلاش بی‌وقفه برای کاهش نگرانی‌های مردم است که متاسفانه در این زمینه برخی مسوولان منفعل عمل می‌کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار