شهید «اهرون»:

تن دادن به صلح با دشمنان اسلام، خیانت به خون شهداست

شهید «شمس علی اهرون» در وصیت نامه خود جنگ را یک آزمایش الهی و راه نجات بندگان گناه کار می داند و می گوید: تن به ذلت دادن و تن به صلح دادن با دشمنان اسلام، خیانت به خون شهداست.
کد خبر: ۳۰۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ - 13August 2018

تن دادن به صلح با دشمنان اسلام خیات به خون شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد «شمس علی اهرون» در سومین روز از اولین ماه 1341 در شهرستان «کوهدشت» به دنیا آمد، پدرش کشاورز بود و مادرش خانه دار. در اوایل جوانی به سبز قامتان سپاه پاسداران پیوست. در 19 سالگی ازدواج کرد و صاحب دو دختر شد.

از سوی سپاه پاسداران به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. 17 اسفند سال 1363 در بمباران هوایی این شهر توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

فرازی از وصیت نامه شهید «شمس علی اهرون»

خدایا شکرگزارم از اینکه چگونه زیستن و چگونه مردن را به من آموختی. حسینی زیستن و حسینی مردن، اما خدایا من نتوانستم حسینی زندگی کنم چرا که نادان بودم و نتوانستم بر هوای نفس خود غالب گردم به جز گناه توشه ای برای آخرتم ندارم.

اما بار الها! هیچ گاه رحمت و بخشندگی تو را فراموش نمی کنم و راهی که تو برای نجاتم نشانم داده ای پیدا کردم یعنی جهاد و شهادت.

من دیگر نمی توانم بیشتر از این در این دنیا بمانم. ای خدا به خودت قسم بی ریا می گوییم شهیدم کن و اگر لیاقت ندارم عملم را صالح گردان و مرا ببخش و عاقبت مرا به خاطر خودت و در راه خودت بمیران.

خدایا! تو می دانی عزیزتر از جانم چیزی ندارم و من این جان ناقابل را هدیه می کنم، هرچند بی ارزش است تو خودت از من بپذیر.

خدایا! در راه  خودت مرگی را  نصیبم کن که بدنم تکه پاره باشد تا فردا در برابر امام حسین (ع) و دیگر شهدا خجالت نکشم، خدایا! با رحمتت با من رفتار کن.

ای مردم! به جز به رضایت خدا به چیزی فکر نکنید و به جز به مکتب بزرگ اسلام هیچ دینی و مسلکی را قبول نکنید. به جز قدرت خدا از هیچ قدرتی نترسید و به جز خدا از کسی کمک نجویید. پشتیبان ولایت فقیه باشید که زندگی منهای ولایت فقیه، بی ارزش و بی محتواست. از تفرقه بپرهیزید که قلب امام از تفرقه درد می گیرد و اگر قلب امام ناراحت شود، آن وقت است که مورد خشم خدا قرار می گیرید.

جنگ را فراموش نکنید که این جنگ، یک آزمایش الهی و راه نجات بندگان گناه کار است و تن به ذلت دادن و تن به صلح دادن با دشمنان اسلام، خیانت به خون شهداست.

از روحانیت متعهد جدا نشوید که رهبری این انقلاب با روحانیت است و اگر وحدت و اطاعت از امام را رعایت کردید، شما را نوید زیارت قبر اباعبد الله می دهم. از شما می خواهم که من را حلال کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار