مسئول دفتر نماینده ولی‌ فقیه در لرستان:

امام علی (ع) الگوی بی‌نقص بشریت است

مسئول دفتر نماینده ولی‌ فقیه در لرستان گفت: امام علی (ع) الگوی بی‌ نقص و بی‌ نظیر بشریت است.
کد خبر: ۳۰۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ - 13August 2018

امام علی (ع) الگوی بی‌نقص بشریت/ پرداختن به مفاهیم غدیر کمرنگ استبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «محمد مومنی زاده» عصر امروز دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری جشن های دهه ولایت و امامت با اشاره به اینکه امام علی (ع) اسوه اخلاق و عبادت است، اظهار داشت: دشمن الگوی وحدت مسلمانان را به عنوان الگوی تفرقه معرفی می کند، این کوتاهی ما شیعیان است و باید تلاش کنیم وظیفه اصلی خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ غدیر را باید توجه ویژه داشت، تصریح کرد: منابع علمی غنی در این رابطه داریم که به آن ها کمتر پرداخته شده است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه به ویژه دستگاه های فرهنگی استان باید در این راستا تلاش کنند و امام علی (ع) به عنوان الگوی همه جانبه معرفی شود، افزود: امام علی (ع) الگوی بی نقص و بی نظیری است، الگوی سخاوت و بخشندگی و الگوی حکومتی و مدیریتی است.

حجت الاسلام مومنی زاده با اشاره به همزمانی ایام دهه ولایت و امامت با هفته دولت گفت: دولتمردان الگوی خود را مولا علی (ع) قرار دهند، متاسفانه الگو گیری و پرداختن به مفاهیم نهج البلاغه در جامعه کمرنگ است.

وی خاطرنشان کرد: در دهه ولایت جشن های محله ای باید برگزار شود، جشن های متمرکز در شهر داشته باشیم و قوی تر از سال های گذشته برگزار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار