در خرم آباد صورت می گیرد؛

تجلیل از خانواده های معزز شهدا در هفته قرآن و عترت

در هفته قرآن و عترت لرستان هم زمان با برگزاری 14 جشنواره فرهنگی، مذهبی و هنری از خانواده‌های شهدا تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۳۰۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸ - 13August 2018

تجلیل از خانواده های معزز شهدا در هفته قرآن و عترتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس  از خرم آباد،  در تاریخ 22 لغایت 28 دی ماه امسال، که در لرستان هفته «قرآن و عترت» نامگذاری شده است، با همکاری اداره‌ کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره هایی فرهنگی، مذهبی و هنری برگزار می شود.

این جشنواره ها در 14 موضوع مرتبط با محافل و مجالس قرآن کریم، تجلیل از خانواده معزز شهدا و موضوعات فرهنگی و مذهبی برگزار می شود.

در این خصوص فراخوان مجموعه جشنواره‌ها و مسابقات هفته «قرآن و عترت» در اولین روز از مردادماه در سراسر استان پخش شده است و علاقمندان‌ به شرکت در مجموعه جشنواره‌ها و مسابقات هفته قرآن و عترت لرستان، می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس خرم‌آباد، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه سوم، دفتر قرآن و عترت، ارسال کنند.

همچنین متن فراخوان مجموعه جشنواره‌های هفته قرآن و عترت لرستان، در پایگاه اطلاع‌ رسانی گروه قرآن و عترت لرستان به آدرسqlr.farhang.gov.ir و از طریق کانال سروش هفته به آدرس hafte.lo@، قابل دسترسی است.

دبیران اجرایی جشنواره های هفته قرآن و عترت لرستان، که هر کدام از آنان از بهترین هنرمندان و فرهیخته گان استان هستند، بدین شرح  انتخاب شده اند: لیلا غلامی به عنوان دبیر اجرایی جشنواره داستان کوتاه، حمید آقایی به عنوان دبیر اجرایی صنایع دستی، غلامرضا نعمت پور به عنوان دبیر اجرایی جشنواره عکاسی، شمس الدین آروند به عنوان دبیر اجرایی جشنواره فیلمنامه نویسی، تیمور احمد وند به عنوان دبیر اجرایی جشنواره مناجات خوانی، خدادا والی به عنوان دبیر اجرایی جشنواره نقاشی، محمدرضا گوهری به عنوان دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه، فرزاد زیدی نژاد به عنوان دبیر اجرایی جشنواره های تئاتر صحنه ای و نمایش نویسی، اکبر حیدری به عنوان دبیر اجرایی جشنواره پوستر، عزت جعفری به عنوان دبیر اجرایی جشنواره شعر، فرزانه عالیخانی به عنوان دبیر اجرایی جشنواره تذهیب، حدیث صفی خانی به عنوان دبیر اجرایی جشنواره خوشنویسی انتخاب شده اند.

 متن فراخوان مجموعه جشنواره‌های هفته «قرآن و عترت لرستان»، در پایگاه اطلاع‌رسانی گروه «قرآن و عترت لرستان» به آدرسqlr.farhang.gov.ir و از طریق کانال سروش هفته به آدرس hafte.lo@، قابل دسترسی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار