کشته و زخمی شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله ائتلاف سعودی به شمال یمن

منابع خبری از کشته و زخمی شدن ۱۳ نفر از غیرنظامیان یمنی در حمله هوایی ائتلاف سعودی به دو استان صعده و عمران واقع در شمال یمن خبر دادند.
کد خبر: ۳۰۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ - 13August 2018

کشته و زخمی شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله ائتلاف سعودی به شمال یمنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، جنگنده‌های وابسته به ائتلاف سعودی امروز دوشنبه به دو استان صعده و عمران واقع در شمال یمن حمله کردند.

منابع محلی یمن می‌گویند که در حمله هوایی ائتلاف سعودی به منطقه «باقم» استان صعده، دو نفر از غیرنظامیان کشته و چهار نفر دیگر از کودکان یمنی نیز زخمی شدند.

در استان عمران نیز دو نفر از غیرنظامیان یمنی در حمله هوایی به منطقه «المزحاط» در العمشیه شهرستان حرف سفیان کشته و پنج نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش المسیره، واحد توپخانه‌ای و موشکی عربستان هم امروز شهرستان مرزی رازح در صعده واقع در شمال یمن را هدف قرار داده است.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی روز پنجشنبه گذشته یک اتوبوس حامل کودکان یمنی را در صعده هدف قرار دادند که در پی آن بیش از ۵۰ نفر از دانش آموزان یمنی کشته شدند.

مدیر دفتر وزارت بهداشت صعده اعلام کرد که یک کودک دیگر یمنی که در بمباران مجروح شده بود امروز دوشنبه بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد.

با شهادت امروز یک کودک دیگر، شمار قربانیان حمله هوایی ائتلاف سعودی به اتوبوس دانش آموزان در استان صعده در یمن به 52 نفر افزایش یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار