فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر:

خبرنگاران در خط مقدم جنگ فرهنگی مبارزه می‌کنند

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: در حال حاضر کار خبرنگاران بسیار حساس است زیرا در جنگ فرهنگی قرار داریم و خبرنگاران به عنوان سربازان در خط مقدم جنگ فرهنگی قرار دارند و مبارزه می‌کنند.
کد خبر: ۳۰۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ - 13August 2018
خبرنگاران در خط مقدم جنگ فرهنگی مبارزه می‌کنندبه گزارش دفاع پرس از ساری، ناخدا یکم «کریم مصدری» فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اینکه خبرنگاری شغل بسیار سختی در بین مشاغل است، اظهار داشت: در این بین خبرنگاران جنگ، سختی و خطرات خاص کاری خودشان را دارند و به دل خطرات می‌زنند تا بتوانند خبر را به موقع به دست آورده و به موقع نیز آن را اطلاع‌ رسانی کنند.
 
وی با بیان اینکه خبرنگاران کشور ما کمترین حاشیه را دارند، افزود: حقیقت ‌طلبی و حقیقت‌ جویی از شاخصه‌های خبرنگاران است که در همه خبرنگاران کشور وجود دارد و با دقت اخبار را به دست می‌‌آورند و تجزیه و تحلیل می‌کنند و سپس برای انتشار آن اقدام می‌شود.
 
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر تصریح کرد: در حال حاضر کار خبرنگاران بسیار حساس است زیرا در جنگ فرهنگی قرار داریم و خبرنگاران به عنوان سربازان در خط مقدم جنگ فرهنگی قرار دارند و مبارزه می‌کنند.
 
وی بیان کرد: دشمن هجمه‌ها و تبلیغات زیادی را انجام می‌دهد تا با انتشار شایعات و اخبار کذب مردم را ناامید و تحریک کنند و برای این کار هزینه‌ها و تلاش زیادی صرف می‌کنند.
 
مصدری در پایان گفت: خنثی کردن این هجمه‌ها از دست خبرنگاران بر می‌آید که با کسب اخبار صحیح، آگاه‌ سازی مردم و افشاگری علیه خبرهای کذب دشمن در رسانه‌های معاند، به عنوان وظیفه‌ای خطیر در این برهه از زمان بر عهده خبرنگاران است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها