مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی خبر داد؛

وجود ۶ یادمان دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی

«جلیل وحیدی» گفت: ۶ یادمان دفاع مقدس در سطح استان آذربایجان غربی وجود دارد که ۶ نهاد در استان به‌عنوان معین هرکدام از این یادمان‌ها انتخاب شده‌اند.
کد خبر: ۳۰۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ - 14August 2018

ساخت ۶ یادمان دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ارومیه، «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در دیدار با حجت‌الاسلام «ناصر خدایاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با اشاره به گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌هایی با موضوع چهار دهه ادبیات دفاع مقدس، چهار دهه شعر دفاع مقدس، چهار دهه تئاتر و سینمای دفاع مقدس و چهار دهه موسیقی دفاع مقدس، در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که ۶ یادمان دفاع مقدس در سطح استان آذربایجان غربی در حال ساخت هستند، افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معین یادمان شهدای شیمیایی سردشت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی تصریح کرد: تعداد ۱۲ تشکل مردم‌نهاد فعال در حوزه جهاد، ایثار و مقاومت در سطح استان وجود دارد که بر اساس جلسه‌ای که با دستگاه‌های صادرکننده مجوز داشتیم، خواستار افزایش این تشکل‌ها در سطح استان به ۴۰ تشکل هستیم.

وحیدی خاطرنشان کرد: با عنایت به برگزاری دوره آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس برای کارکنان دولت، آماده برگزاری این دوره برای کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستیم.

حجت‌الاسلام خدایاری نیز در این دیدار، با تأکید بر ضرورت اشاعه فرهنگ جهاد، ایثار و مقاومت به‌عنوان زیرمجموعه فرهنگ اسلامی، اظهار داشت: تنها راه مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن، ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و مقاومت در میان نسل جدید و نوجوانان است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها