بازدید امیر صباحی‌فرد از منطقه پدافند هوایی غرب کشور

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از منطقه پدافند هوایی غرب کشور بازدید کرد.
کد خبر: ۳۰۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ - 14August 2018

بازدید امیر صباحی‌فرد از منطقه پدافند هوایی غرب کشوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از منطقه پدافند هوایی غرب (شهدای سوباشی) و ایستگاه راداری شهید دستنبو بازدید کرد.

وی در این بازدید با سربازان وظیفه این یگان دیدار و دستوراتی جهت برطرف کردن مشکلات آنان صادر کرد.

امیر صباحی‌فرد همچنین در جمع کارکنان ایستگاه راداری شهید دستنبو گفت: این ایستگاه راداری شناسنامه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) است و مسلماً تمام کارکنان پدافند به این هویت و ارزش افتخار می‌کنند و چه افتخاری بالاتر از اینکه در چنین مکان مقدسی خدمت کنیم.

وی افزود: این ایستگاه پر افتخارترین ایستگاه راداری است. در دوران دفاع مقدس، 20 نفر از بهترین و برجسته‌ترین افسران قرارگاه عاشقانه، آگاهانه و دلیرمردانه در این ایستگاه به آغوش شهادت شتافتند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) همچنین با خانواده‌های شهیدان «علیرضا بهرامی» از شهدای سایت سوباشی و «مروان علی‌کرمی» از شهدای وظیفه دیدار کرد.

وی در جمع خانواده‌های شهدا گفت: شهدا ولی نعمتان ما هستند و همواره قدردان جانفشانی‌ها و ایثار آن قهرمانان جاوید خواهیم بود. خانواده‌های شهدا نیز امانت‌های گرانقدری برای ما هستند که دیدار با آن‌ها باعث می‌شود، مسیر و راه را گم نکنیم و ادامه دهنده راه آن شهدای عزیز باشیم.

امیر صباحی‌فرد تصریح کرد: از جان‌گذشتگی رزمندگان و شهدای مدافع حرم در خارج از مرزها باعث شد تا کشور درگیر نیات شوم دشمن نشود و توطئه آنان در نطفه خاموش شود.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها