امیر قربانی:

بازآماد بالگرد برای متخصصان هوانیروز به یک کار عادی تبدیل شده است

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه آموزش‌های هوانیروز سپاه از ابتدا توسط خلبانان هوانیروز ارتش انجام شده است و همچنان این تعامل ادامه دارد، گفت: با وجود آنکه ماموریت‌های هوانیروز ارتش و سپاه متفاوت است، این 2 نیرو یکدیگر را به صورت مستمر پشتیبانی می‌کنند.
کد خبر: ۳۰۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ - 14August 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، امیر «یوسف قربانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه هوانیروز ارتش و هوانیروز سپاه دو بازوی قدرتمند نیروهای مسلح هستند، عنوان کرد: آموزش‌های هوانیروز سپاه از ابتدا توسط خلبانان هوانیروز ارتش انجام شده است و همچنان این تعامل ادامه دارد.

فرمانده هوانیروز ارتش افزود: با وجود آنکه ماموریت‌های هوانیروز ارتش و سپاه متفاوت است اما این 2 نیرو یکدیگر را به صورت مستمر پشتیبانی می‌کنند.

وی همچنین با بیان اینکه بازآماد (اورهال) بالگرد برای متخصصان هوانیروز، یک کار روتین و پیش پا افتاده شده است، گفت: تجربه بالای متخصصان هوانیروز در کنار استفاده از دانش‌های به روز، سبب شده که ما در زمینه بازآماد بالگردهای ارتش هیچ مشکلی نداشته باشیم.

امیر قربانی در پایان با اشاره به ورود جدی هوانیروز در بحث قطعه‌سازی، خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر می‌توانیم بعضی از این قطعات را در صورت نیاز در اختیار سایر ارگان‌ها و حتی کشورهای دوست ایران اسلامی قرار دهیم. به عبارتی هوانیروز ارتش امروز علاوه بر تامین نیازهای خود در بحث قطعه‌سازی، توانایی تامین نیازمندی‌های سایر قسمت‌ها را در این حوزه دارد.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار