امیرحسنخانی:

نقش رسانه‌ها در توسعه استان مهم است

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی نقش رسانه‌ها را در توسعه استان مهم دانست و گفت: مطالبی که نمایندگان می‌توانند پیگیری کنند را به ما بگویید تا ما پیگیر این مسائل باشیم.
کد خبر: ۳۰۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱ - 14August 2018

نقش رسانه ها در توسعه استان مهم استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «محمدرضا امیرحسنخانی» نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست مجمع نمایندگان استان با اصحاب رسانه، اظهار داشت: اگر اداره ارشاد یک اتاق به شما بدهد تا فعلا مسائلتان را از آنجا پیگیری کنید بهتر است تا منتظر ساخت خانه مطبوعات شوید.

وی با اشاره به اینکه خیلی از این مسائل قابل حل است و نیاز به مطرح شدن در خارج از استان ندارد، گفت: نماینده ها به تنهایی نمی توانند مسائل را حل کنند و کمک شما خیلی ارزشمند است.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس نقش رسانه ها را در توسعه استان مهم دانست و گفت: مطالبی که نماینده ها می توانند پیگیری کنند را به ما بگویید تا ما پیگیر این مسائل باشیم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام «سید محمدباقر عبادی» نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مطبوعات و خبرنگارها را همکاران خود می دانیم چون هر دو پیگیر کار مردم هستیم و حرف مردم را می زنیم.

وی افزود: در طول دوران نمایندگی خود مطالب فراوانی در مورد من یا از زبان من گفته شده که می توانستم شکایت کنم اما یک بار هم این کار را نکردم.

برخی از مشکلات را می توان درون استان حل کرد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مطرح شده توسط نمایندگان حاضر در جلسه، عنوان کرد: مشکلات دو دسته است، یک دسته مشکلات کشوری است و باید در سطح کلان مطرح شود تا حل شود و باید ببینیم در سطح کلان می توانیم در حوزه قانون گذاری کاری کنیم یا نه.

حجت الاسلام عبادی اضافه کرد: نماینده ها حتی اگر طرحی هم بدهند که نیاز به بودجه و اعتبار باشد، به راحتی نمی توانیم دولت را مکلف کنیم.

وی با بیان اینکه یک سری مشکلات مربوط به استان است، بیان داشت: به عنوان مثال برای حل مشکل مسکن، اولین کاری که شکل می گیرد تشکیل تعاونی است تا بتواند زمین را در اختیار بگیرد و بعد بسازد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد: یک نفر به عنوان نماینده مشخص شود که پیگیر مطالبات باشد و در نامه ای مکتوب موارد را به ما بدهند تا پیگیری به صورت درست انجام شود.

استان ما از خیلی از مسائل مغفول مانده است

«نظر افضلی» نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس نیز با بیان اینکه امیدواریم توجه مسئولین را به این قسمت کشور که مغفول مانده است را بتوانیم با کمک شما معطوف کنیم، گفت: استان ما از خیلی از مسائل مغفول مانده است.

وی اعلام کرد: شما را دعوت می کنیم که دیداری از مجلس داشته باشید و جلسات مختلفی را با مسئولان وزارت ارشاد برای حل شکلات بگیریم.

امکان دیدار اصحاب رسانه با وزیر و معاون وزیر ارشاد

«فرهاد فلاحتی» نماینده مردم قائن و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر محور مباحث از قبل مشخص شده بود می توانستیم مدیران مربوطه را دعوت کنیم تا در انتها صورتجلسه ای تنظیم می شد که بتوان مسائل را پیگیری کرد.

وی یادآور شد: بیشتر مسائل شما همچون بسیاری از مردم از نوع معیشتی است.

نماینده مردم قائن و زیرکوه در مجلس با بیان اینکه ملاقات با معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و خود وزیر را می توانیم هماهنگ کنیم، تاکید کرد: برای توسعه استان بین ما و شما نیاز به هم افزایی است و تحلیل های شما برای ما مفید است.

فلاحتی خاطرنشان کرد: باید آستانه تحمل مدیران را در استان بالا ببریم چراکه برخی از مدیران نقد خیلی برایشان سنگین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها