استاندار مازندران تاکید کرد؛

ضرورت ممانعت از ایجاد بازار ویژه ارز خارجی در کشور

«محمد اسلامی» گفت: در شرایط فعلی جامعه باید برای حفاظت از ارزش پول ملی تلاش ویژه کنیم و نباید بگذاریم بازار ویژه برای ارز خارجی در کشور ایجاد شود.
کد خبر: ۳۰۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ - 15August 2018

ضرورت ممانعت از ایجاد بازار ویژه برای ارز خارجی در کشور/تلاش برای حفاظت از ارزش پول ملیبه گزارش دفاع پرس از ساری، «محمد اسلامی» استاندار مازندران، عصر روز گذشته (سه‌شنبه) در یادواره سرداران و ۵۶۲ شهید شهرستان «تنکابن» که در مصلی «شهید بهشتی» این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، با تإکید بر تشکیل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در شهرستان‌های استان مازندران، اظهار داشت: سازمان تعزیرات حکومتی مراقب باشد تا اقلام با ارز دولتی، گران‌فروشی نشود.

وی با اشاره به آغاز تحریم‌ها گفت: آمریکایی‌ها با ناامیدی از جنگ نظامی در سیاستی جدید اقدام به جنگ اقتصادی کرده‌اند و بر این باور هستند که با شروع این جنگ، ارزش پول ملی ایران به صفر رسیده و سبب نارضایتی مردم می‌شود و معتقدند که با افزایش نارضایتی مردم در پی جنگ اقتصادی، تکلیف نظام اسلامی یکسره می شود.

وی با تأکید بر ضرورت حفاظت از ارزش پول ملی ایران توسط مردم، اضافه کرد: راهکار برون رفت از این وضعیت، تبدیل نکردن پول ملی به ارز خارجی بوده است و مردم از خرید ارز خارجی غیرضروری به شدت پرهیز کنند.

استاندار مازندران ضمن اظهار امیدواری از برخورد قاطع قوه قضاییه با اخلال‌گران در بازار ارز، بیان داشت: ما برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی جان دادیم و در شرایط فعلی جامعه هم باید برای حفاظت از ارزش پول ملی، تلاش ویژه کرده و نباید بگذاریم بازار ویژه برای ارز خارجی در کشور ایجاد شود.

وی در پایان سخنان خویش بر همدلی و همراهی مدیران و مردم در شرایط فعلی جامعه تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها