مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان:

خانواده‌های شهدا باید برای همیشه تاریخ مورد تکریم قرار بگیرند

سردار «محمد علی‌پور» گفت: خانواده‌های شهدا به واسطه این‌که عزیزترین کس خودشان را تقدیم انقلاب، اسلام و میهن کرده‌اند، باید برای همیشه تاریخ مورد تکریم و تقدیر قرار بگیرند.
کد خبر: ۳۰۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ - 15August 2018

تکریم خانواده شهدا حداقل کاری است که می توان در قبال ایثار و فداکاری آنها انجام دادبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به همراه جمعی از پرسنل این اداره‌کل با خانواده شهید «عبدالرضا نبگانی» دیدار کرد.

وی در این دیدار با بیان این‌که همه ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار داشت: سرکشی و تکریم خانواده شهدا، حداقل کاری است که می‌توان در قبال ایثار و فداکاری آن‌ها انجام داد.

سردار «محمد علی‌پور» افزود: خانواده‌های شهدا به واسطه این‌که عزیزترین کس خودشان را تقدیم انقلاب، اسلام و میهن کرده‌اند، باید برای همیشه تاریخ مورد تکریم و تقدیر قرار بگیرند.

در پایان این بازدید، سردار علی‌پور ضمن بررسی وضعیت معیشت خانواده شهید «عبدالزهرا نبگانی»، هدیه‌ای را به رسم یادبود به پدر این شهید والامقام تقدیم کرد.

خاطرنشان می‌شود؛ شهید «عبدالرضا نبگانی» شهریورماه سال ۷۴ در منطقه «سومار» در حالیکه به همراه سردار «باقر زاده» در حال تفحص شهدا بودند، بر اثر انفجار به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار