با حضور فرماندار ویژه شهرستان «ری» صورت گرفت؛

برگزاری جلسه هم‌انديشی هيأت‌های «مسلميه» در حرم حضرت عبدالعظيم (ع)

جلسه هم‌اندیشی هیأت‌های «مسلمیه» با حضور نمایندگان هیأت‌های مذهبی و فرماندار شهرستان «ری»، در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ - 15August 2018

برگزاری جلسه هم‌انديشی هيئات مسلميه در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم (ع)به گزارش دفاع پرس از تهران به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، جلسه هم‌انديشی هيأت‌های مذهبی «مسلميه»، با حضور مسئولان شهرستان «ری» و مديران و نمايندگان این هيأت‌های مذهبی، در تالار شيخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظيم‌ حسنی (ع) برگزار شد.

در این جلسه، «عباس سليمی» قاری بین‌المللی قرآن کریم و معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، نكات لازم در خصوص حضور هیأت‌ها در ايام «مسلميه» در این حرم مطهر را بیان کرد و در ادامه جلسه، مديران و نمايندگان هيأت‌‌های مذهبی حاضر در جلسه، به تبادل نظر و هم‌انديشی پرداختند.

«هدایت‌الله جمالی‌پور» فرماندار ویژه شهرستان «ری» نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود و در ادامه نماینده اداره اطلاعات شهرستان، به بیان نکات امنیتی لازم پرداخت.

همچنین در پایان این جلسه، از آقایان «غلامرضا سازگار»، «مصطفی طالبی» و «ابراهیم صدیق» از پیرغلامان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که در برپایی مراسم ایام «مسلمیه» طی سالیان متمادی با آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همکاری داشتند، تجلیل به عمل آمد.

خاطرنشان می‌شود، آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسنی (ع)، طبق سنوات هر ساله خود، در ايام «مسلميه» ميزبان هيأت‌های مذهبی است.

بنا به این سنت ديرينه، جمعی از هيأت‌ها و دسته‌های عزاداری از نقاط مختلف كشور در اين مراسم نورانی حضور يافته و به مدت سه شب در قالب دسته‌های سوگوار به مناسبت ايام شهادت حضرت «مسلم ابن عقيل (ع)»، با تجمع در صحن‌ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، مراسم باشكوهی را به ياد نخستين شهيد واقعه كربلای حسينی برپا خواهند کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها