پدر مرزبان آزاد شده ناجا:

خداوند «سعید» را دوباره به ما عطا کرد

ولی براتی پدر مرزبان آزاد شده ناجا با تشکر از فرماندهان و مسئولین نیروی انتظامی گفت: خدا را شکر می‌کنم که فرزندم را به ما برگرداند؛ احساس می‌کنم خدا سعید را دوباره به ما عطا کرد.
کد خبر: ۳۰۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ - 15August 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سعید براتی مرزبانی که ۴۷۶ روز در چنگال گروهک تروریستی جیش‌الظلم اسیر بود امروز به آغوش خانواده بازگشت.

ولی براتی پدر مرزبان آزاده ناجا در گفت‌وگویی از حس و حال خود گفت و اظهار داشت: ۲ روز بود که به ما مژده داده بودند که خبر جدیدی از سعید در راه است و ما چشم به انتظار بودیم تا اینکه این لحظات انتظار ساعت هفت و نیم صبح امروز به پایان رسید.

ولی براتی گفت: امروز صبح با پسرم صحبت کردیم؛ پسری که فقط آرزو برایمان شده بود و از خدا می‌خواستیم که او را برایمان برگرداند؛ پسری که خوبی‌هایش زبانزد همه بود.

از پدر مرزبان آزاده ناجا درباره حس و حالش می‌پرسیم؛ با غرور می‌گوید احساس می‌کنم خداوند دوباره این فرزند را به ما عطا کرده است.

ولی براتی که هم اینک با خانواده از تهران به شهر آباء و اجداد‌ی خودش «آشخانه» رفته تا مهیای استقبال از پسر شود، می‌گوید: از فرماندهان نیروی انتظامی، مسئولین، رسانه‌ها و همه کسانی که در این روز‌ها به ما کمک کردند و تلاش کردند تا فرزندم به میهن بازگردد تشکر می‌کنم.

وی از خوشحالی زایدالوصف خود و خانواده می‌گوید و همچنین شادی فامیل که از صبح امروز همه جمع شده‌اند و مجلس شادی به پا کرده‌اند. شربت و شیرینی پخش می‌کنند.

پدرش ادامه داد: به شکرانه بازگشت فرزندم بعد از ۴۷۶ روز اسارت امروز ۲ راس گوساله قربانی می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها