مسئول اردوگاه شهید «هاشمی‌نژاد» بهشهر خبر داد؛

برگزاری یادواره شهید گمنام اردوگاه «شهید هاشمی‌نژاد» بهشهر

«محمد ایزدی» گفت: سومین یادواره شهید گمنام غواص خاکسپاری شده در اردوگاه متمرکز کشوری «شهید هاشمی‌نژاد» بسیج بهشهر، ۲۵ مردادماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ - 15August 2018

برگزاری یادواره شهید گمنام غواص در بهشهر«محمد ایزدی» مسئول اردوگاه متمرکز کشوری «شهید هاشمی‌نژاد» بسیج بهشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری، از برگزاری سومین یادواره شهید گمنام غواص خاکسپاری شده در این مکان خبر داد و اظهار داشت: این مراسم نورانی شامگاه پنج‌شنبه ۲۵ مردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار مزار این شهید واقع در محوطه اردوگاه «شهید هاشمی‌نژاد» برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه «کربلا»، روایت‌گری «احمد زلیکانی» و مدیحه‌سرایی «اصغر رضایی» برگزار می‌شود.

ایزدی هدف از برگزاری این مراسم را انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان و به حضور خانواده‌های روحانیون مناطق محروم کشور در این مکان اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این برنامه تجدید بیعت این قشر و جوانان نسل امروز با امام، شهدا و ولایت فقیه است.

وی گفت: این مراسم معنوی با تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان «بهشهر»، شهیدان «رحیم کابلی»، «بهمن قنبری» و «سید سجاد خلیلی» همراه است.

مسئول اردوگاه متمرکز کشوری «شهید هاشمی‌نژاد» خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، مجمع گردانی توسط بسیجیان و اجرای تواشیح از دیگر برنامه‌های این یادواره خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار