رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان:

اولین کاروان دانشگاهی راهی عتبات عالیات شد

حجت‌الاسلام سید محمدرضا فقیهی از آغاز اعزام کاروان‌های دانشگاهیان به عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۳۰۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ - 15August 2018

اولین کاروان دانشگاهی راهی عتبات عالیات شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات خبر داد و اظهار داشت: نوزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، امروز (چهارشنبه 24 مرداد ماه) با اعزام یک کاروان از دانشگاهیان استان تهران آغاز شد و تا اول آبان ماه 97، ادامه خواهد داشت.

فقیهی افزود: 52 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این دوره متقاضی تشرف به عتبات بودند که از آن میان هشت هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، زائرین در قالب 186 کاروان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد که 116 کاروان به صورت هوایی و 70 کاروان به صورت زمینی مشرف خواهند شد.

محمدرضا فقیهی ادامه داد: در این دوره برای تمامی زائران عتبات دانشگاهیان وام یک میلیون و 300 هزار تومانی برای سفر‌های زمینی و 2 میلیون تومانی برای سفر‌های هوایی از طریق بانک ملت و وام صندوق رفاه را در نظر گرفته‌ایم که قرض الحسنه و بدون سود است.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: نماینده، مدیران ثابت، مداحان و خبرنگاران ستاد روز گذشته به نجف اشرف وارد شدند و هتل‌های محل استقرار دانشگاهیان آماده میزبانی از زائرین دانشگاهی است.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها