قاضی‌پور:

مذاکره با آمریکا مذاکره با یک گرگ درنده است و این کشور به هیچ وجه قابل اعتماد نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا با یک ارتش 80 میلیونی در ایران مواجه است، گفت: مذاکره با آمریکا کار بیهوده‌ای است چرا که این کشور بارها و بارها و از جمله در موضوع برجام نشان داده که قابل اعتماد نیست و مذاکره با وی مذاکره با یک گرگ درنده است.
کد خبر: ۳۰۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ - 15August 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه با امریکا نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره، اظهار داشت: آمریکا در صورت جنگ با ایران با یک ارتش 80 میلیونی مواجه خواهد شد و مطمئنا هیچ گاه قادر به جنگ با چنین کشوری نیست.

وی افزود: در ارتباط با مذاکره با آمریکا تجربه برجام بار دیگر نشان داد که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و مذاکره با این کشور در واقع مذاکره با یک گرگ درنده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: درخصوص مذاکرات برجام هم نیروهای انقلاب بارها غیرقابل بودن آمریکا را متذکر شدند اما به خاطر رهبر انقلاب سکوت اختیار کردند و مخالفت نکردند اما این توافق باز هم نشان داد که اعتماد با آمریکا و مذاکره با وی کار اشتباهی است.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: طبق فرمایش رهبری بنا بود تا تحریم‌ها در برجام یک شبه برداشته شود اما آمریکا نه تنها تحریم‌ها را یکباره لغو نکرد بلکه در زمان اجرای برجام تحریم‌های جدیدی را نیز علیه جمهوری اسلامی ایران وضع کرد و درنهایت هم از برجام خارج شد.

وی در پایان گفت: آمریکا از ما زخم‌های زیادی دیده و در سال 57 پس از اینکه 25 سال و پس از 28 مرداد سال 32 بر همه مقدرات کشور مسلط بوده از ایران رانده شده و در بحث لانه جاسوسی، داعش و ... نیز از ایران زخم دیده است و به وضوح با ما دشمنی دارد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار